Názory čitateľov
RegioJet ruší trasu: Socializmus zvíťazil nad podnikaním, hromží Jančura
24. 11. 2015 petozba
Ja len nerozumiem jednej veci.... Preco sa RegioJet nesudi so statom koli nekalej sutazi ? Nemaju sancu prehrat a konecne skonci tento nezmysel so zeleznicami....
24. 11. 2015 jahnatko
hlupost
preco ma stat a jeho ludia doplacat len preto aby mohol niekto podnikat
to iste by mal stat urobit aj v pripade zdravotnych poistovni... teda, keby na to mal! tiez to mal byt trhak a co je z toho... bordel a zlodejina (ale to nic, vsak to bolo ferove v sutazi)!
preco ma stat a jeho ludia doplacat len preto aby mohol niekto podnikat
to iste by mal stat urobit aj v pripade zdravotnych poistovni... teda, keby na to mal! tiez to mal byt trhak a co je z toho... bordel a zlodejina (ale to nic, vsak to bolo ferove v sutazi)!
24. 11. 2015 Pravda
Je to jeden velky klamar a podvodnik a bezni ludia mu to uverili...Od zaciatku mal spinavy podnikatelsky zamer, bud s dampovymi cenami vatlaci narodneho dopravcu a potom ked nebude mat konkurenciu radikalne zdvihne ceny, alebo ak sa stat neda tak ho zazaluje za dominantne spravanie a bude chciet zarobit sudnou cestou (to iste urobil aj v Cechach. Da sa podnikat aj s rozumom a kultivovane, ale to je tomu velkohubemu cudzie...
24. 11. 2015 Lolo
Vidim to asi tak, ze za isty cas, aj ZSSK, moze kludne vytrhat kolaje a predat ich do zberu, petoze sa najde raz investor, ktory bude potrebovat zelezo..
Ludia su v tychto koncianch, nepodstatne Cargo, ktore sa prepravuje na ""vnutrostatnych Slovakistanskych vleckach, rovnako, ako repne kampane.
Ludia su v tychto koncianch, nepodstatne Cargo, ktore sa prepravuje na ""vnutrostatnych Slovakistanskych vleckach, rovnako, ako repne kampane.
24. 11. 2015 eee
nema co kricat... podnika v sukromnom sektore... a tam sa dotacie nevztahuju.. rovnako ZSSK nedostava dotacie na IC vlaky...
23. 11. 2015 x
Nie je náhodou RegioJet, či jeho vlastník už niekoľko rokov v strate ?
RegioJet nastavil dumpingové ceny, takže mi to pripadá, že zlodej kričí: "Chyťte zlodeja".
RegioJet nastavil dumpingové ceny, takže mi to pripadá, že zlodej kričí: "Chyťte zlodeja".
23. 11. 2015 simona
ja to stále hovorím že to to je šľahnutá krajina a Jančur to zlé napísal nie Socializmus ale kapitalizmus vyhral...v tej to krajine si každý robí čo chce ale nikto nemôže nič to je pecka...
23. 11. 2015 koks
pociatek nedostal proviziu takto to dopadlo banda
23. 11. 2015 fero z BA
neviem sa vyjadriť k jančurovi, nechodím hromadnou dopravou, ale tieto ficove socialistické reminiscencie a likvidácia konkurenčného prostredia sú priamo proti záujmom štátu a občanov -- proletári všetkých krajín spojte sa
23. 11. 2015 Miro
Citaj poriadne. 'Firma ďalej zostáva na Slovensku na trase Bratislava - Komárno, kde jazdí na objednávku ministerstva dopravy'. To znamena, ze na tejto trase je dotovany a je spokojny. Inak povedane. Ak je dotovane RegioJet, tak je vsetko v poriadku. Ak je dotovany niekto iny, tak je to socializmus. Tak si ideologicky nakazeny, ze stracas sudnost. S pozdravom.
23. 11. 2015 fero z BA
podmienky musia byť pre každého rovnaké či už na železnici, alebo v dodávkach energií, pri platbách daní a pod., každý subjekt občan, firma, štát musí mať rovnaké podmienky, to by malo platiť v normálnej krajine ..... ostatné je len zlodejská gubernia
24. 11. 2015 Pravda
Ale ked Jancurovi pridelili bez sutaze dotovanu trasu, tak sa nestazoval, teraz krici lebo mu uz nechcu davat zo statneho a tak je zrazu vsetko zle... A to ze pre neho prerabali trat BA-KO a investovalo sa zo statneho na jeho podnikanie, tak to tu nikto nevytiahol. Jancurovi ide len o jeho zisk a schovava sa za vyssie principy a sluzby pre obyvatelov, ale v skutocnosti mu ide len o jeho prospech a nebude mat potom problem tych ludi este viac zdierat, len si potrebuje vytvorit dominantne postavenie a to mu nechcu dovolit a preto takto verbalne utoci !!!
24. 11. 2015 fero z BA
za používanie trate sa platí veľmi veľa, preto je napr. nákladná doprava pomaly drahšia ako automobilová
23. 11. 2015 kiskaprestitut
socializmus zvíťazil nad zlodejmi!
1/1 |