Názory čitateľov


Názory k článku:
Nekalé praktiky obchodníkov: Ako naučiť deti prežiť v marketingovej džungli

9. 12. 2014   Lolo
No ja si myslim, ze deti nedokazeme ochranit a nebudu schopne prezit v ziadnej marketingovej jungli, uz iba z toho dovodu, ze my povatsine dospeli sadame na lep velmi uspesne na ine produktove a marketingove tahy vo vatsom meradle, pocnuc Banksterksymi tahmi na uvery, kontokorenty az po nebankovky a tp.
Kupujeme stale vela a ete viac.
Dnesna komercna doba, je nastavena tak, ze kto nekupuje, nema love, nema prestiz, tak je socialne vyradeny.
Preto tvrdim, ze aka matka, taka Katka, aky otec, taky syn.
Mame vsetko na uver, mame pocit, ze peniaze staci pozicat, nevieme ich ani zarobit a sme presvedceny, ze staci splacat a vsetko je vyriesene.
Mohy si myslia, ze prave to je to prave orechove, lebo sa boj, ze nieco nestihnu, alebo im ujde.
Pravda je taka, ze keby sme boli schopny zit ako napriklad ja (nemozem byt prikladom, som uplne socialne vyradeny) bez uverov, kreditov, bez uctu, bez splatok, tak budeme zit povatsine okolo velkych miest v karavanoch a maringotkach, ako uplny looseri.
Rozdiel je len vtom, ze vatsina looseri su aj tak, ale maju vsetko na uver, prakticky im nic nepatri, lebo ak im vypadne prijem, alebo sa stane nejaka necakana udalost, su v prdeli, kdezto my karavanisti, zvesime kvetinace, odheverujeme budu a ideme dalej.
Ludia vlastniaci luxus na uver, potom rovnako na uver vychovavaju deti a ucia ich rovnake postupy, na miesto opatrnosti a striedmosti, ktora by mala byt zakladnym motivom buducich generacii.
na miesto toho maju stale novsie mobily, pocitace, handry a boty, aby nahodou nevidel niekto zaplatu v podobe precerpaneho uctu, lebo ta na nohaviciach, momentalne nieje v mode a nieje in a chick, ale anonymne stresy rodicov a minus v banke ludi nevyraduju podla spolocnosti niekde na vedlajsiu kolaj, ale robia ich "uspesnymi" a krasnymi...
Ptom sa deti spravaju este hlupejsie a navyse skusenost nieje dedicna, takze na vlastnych chybach sa ucime my a na chybach druhych zarabame!
8. 12. 2014   anonym
cotak obmedzit reklamy na suche kostatovanie vlastnosti, resp. davame vam na znamost, ze tento nas produkt existuje... bez asociace s uplne nesuvisiacimy vecami, ako stastie, laska, erotika, dovolenka, pohoda... atd.
8. 12. 2014   anonym
to nie je marketing obchodnikov, ale producentov shitu, ktory nestoji ani za drahy obal, v ktorom je zabaleny. Preto sa vyvolavaju reklamne osiale, moda, kazdy rok su vsetky veci do skoly potrieskane figurkami nejakeho stupidneho akozedetskeho hnusu z HOllywood, aby spoluziaci mohli deti mobovat, ze nemaju Hello Kitty ale tu trapnu Barbie spred dvoch rokov... To iste doplnky na obleceni, topankach (hoci tie po obuti vyzeraju rovnako ,lebo maju motiv pod patou)... A mile detske motivy zmizli z pultov, deti su predmetom sprostej manipulacie, vyuzivane este aj v reklamach pre maminky... Grc.
8. 12. 2014   kakadoo
Odporucam pozriet si dokument vysielany na CT2 s nazvom "Konzumní děti aneb Komercionalizace dětství" (najdete ho na youtube).
Je tam dost kruto ukazane ako sa marketingovo manipuluju deti ktore nasledne manipuluju rodicov.
1/1