Názory čitateľov


Názory k článku:
V Trenčíne budú vyrábať nákladné vozidlá Tatra

10. 10. 2021   anonym
Ak bude mat kto vyrabat, tak vyrabat budu.
Ked zaplatia, zoberu nejake ludske zdroje z Tata motors, alebo PSA, mozno aj KIA, alebo ludovym autam.
Mozno si dovezu ludske zdroje z UA, Albansko, Srbsko, ale musia ich niekde ustajnit.
Ak ich ustajnia, ziskaju vyhodu nad domacimi, pretoze ustajnenie domacich, je povatsinou na hypoteku, alebo najom v cene hypoteky a na to plat v montovni staci len ciastocne.
Osobne si myslim, ze ak by nejaka automobilka, alebo montovna, chcela skutocne fungovat na urovni Rockefeller/Ford/Ba ta, musela by opat stavat sidliska a poskytovat podnikove byty.
A to na dobu splatnosti kratsiu, ako 8 rokov.
Teda pre ludsky zdroj zamestnany v montovni, zaviazany na 8 rokov, neumriet {ani hladom} by malo zmysel, aby sa vytazili aj ludske zdroje z kopanic a casti kolonie, kde este nejake zdroje su.
Na 10 rokov to u znema zmysel, pretoze tolko sa ani tie fabriky a montovne nedoziju.
Inak ono nieje problem postavat pre firmu byty, aj svojpomocne a to bez problemov z financovanim, ale porusilo by to krehku skrupinku bubliny realitnej a bankstersko/develop karskej jedinej pravdy, ze ceny nehnutelnosti su vysoke a uvery jedina cesta, ako sa dostat k byvaniu.
Pretoze ak fabrika, ako napriklad na posledy Tata motors, dostane mnoho hektarov pody na vystavbu fabriky, zakomponuje tam v prvopociatku betonarku a pomaly si kupi, alebo prenajme strkovisko a cementarn {ladce} na vystavbu aglomeratu vyroby aut, nieje problem, odliat betonove skelety buducich kralikarni, ktore staci potom vyplnit Heblom, alebo vymurovat a ludske zdroje si mnohe sami dokoncia, ak im tu kralikaren odovzadu len ako skelet.
Ale to by sme nesmeli zit v kolonii EU.
1/1