Názory čitateľov


Názory k článku:
Peniaze zo sociálnych sietí: Sú influenceri kráľmi reklamy 21. storočia?

4. 9. 2021   HruškaOrech
Ľudia sú proste nesvojprávne stádo teliat ..
4. 9. 2021   anonym
A na tu stadovitost, jej potlacenie sa reklama nerobi, ani neziskovkami.
Dnes fici import inych kultur.
4. 9. 2021   anonym
Je to sice trocha zvrateny trend, ale je trend.
V podstate za jedneho z prvych influencerov, telemarketerov, ktory bol celebritou a to len na poli reklamy a predaja, prepojeny zo znackami low cost a High smejdov, bol
a asi aj je, Horst Fuchs.
Je to ikona stareho telemarketera, ktory uz v pokrocilom veku, svojim hereckym vystupovanim, uputal ludi ako magnet, este v predinternetovej ere videa domacky streamovaneho.
https://cs.wiki pedia.org/wiki/Horst_ Fuchs
Kto z pamatnikov si spomenie, na tzv "teleshopping" tak asi pochopi, co znamena vlastne telemarketing a dnesne "sirenie chripky" ako influencerstvo, potrebuje dostatocne mnozstvo nohsledov, teda followerov, alebo aspon naklinutych sledovacov.
Nieje to zvratene, ani chore, je to tak trochu komercny fenomen tejto doby.
Ale treba si pamatat a to na vzdy, ze nicim vynimocny nebudeme, ani sa nestaneme zaujimavejsimi, dokonca sa nestaneme ani lepsimi ludskymi zdrojmi, ak si nakupime plne skrine hovadin.
V podstate clovek nepotrebuje k zivotu serepeticky..
To co k zivotu clovek potrebuje, na to sa reklama nerobi, ani sa robit nebude.
5. 9. 2021   Šedý Podpriemer
Asi som sociopat, nepoznám žiadneho influencera ani telemarketera. Pravdou síce je, že som raz v živote bol na koncerte akéhosi Íra, ale viac ma zaujímala javisková technika, než jeho vystúpenie (spomínam si akurát kalkulačku +-/* odmocninu však už nezládol ;)
1/1