Názory čitateľov


Názory k článku:
Zaplavené ojazdené autá z Nemecka, Belgicka a Holandska môžu skončiť u nás

22. 7. 2021   Kill Pseudoodbornika
Názor, že: "Správne by po zatopení vozidla mala byť vymenená celá elektroinštalácia" je naprosto diletantský, sprostý a zavádzajúci.
To skôr by mal byť vymenený mozog príslušného odborníka po každom sprchovaní - teda keby bolo čo ...
24. 7. 2021   anonym
Domaci majster, ak je elektronik a mechanik, idelane mechanik elektronickych zariadeni, dokaze bez problemov priviest k zivotu aj zatopene auto. pre resuscitaciu je nutne vsetky elektronicke komponenty skontrolovat, opravit, niektore vymenit. Napriklad lambda sondy, ak sa zatopia, je nutne vysusit, alebo sa znicia, pri pripojeni napajacieho napatia, ak su nevysusene. rovnako aj komponenty riadiacich skriniek, teda pocitacov, pre riadenie motora, ABS, taktiez palubne dosky a elektronika entertajmentu, motorceky sedadiel, zrkadiel, dveri a ine somariny. Napriklad reproduktory z papierovymi membranami, treba vymenit urcite, lebo tie po zaptopeni uz nikdy hrat dobre nebudu, pretoze je to ako snaha, opravovat pouzity WC papier.
Rovnako mechanicke casti motora, zapalovacie jednotky, cerpadla, nadrz, serva a dalsie, aj turbo a olejove naplne sa musia skontrolovat, naplne vymenit.
Kto ot dokaze a urobi si to volnom case, ziska kvalitne auto, ktore by u klasickeho servisu vyslo na opravu viac ako nove.
Takze ak niekto ziska vrak z dokladmi, ktory plaval pri povodni a nieje moc otlceny a pomackany, za ludovu cenu vahy surovin {zeleza} a opravi si ho, alebo ho pouzije na nahradne diely, moze byt stastnym majitelom dobreho vozidla, aj ked bolo chvilku plavidlom.
Ach co by som dal, za nejaky plavajuci amarok, alebo Hilux, pripadne stary defender, ale kludne by som nepohrdol ani toytou prius verzie plug in, za 1000 eur.
21. 7. 2021   marek
Polozaplavene, ale v zapadnej kvalite. Kazdy vie, ze vyrobca musi aj nepodarene kusy niekde predat. Najlepsie za rovnaku cenu v state, kde sa ludia nezvyknu stazovat.
21. 7. 2021   RR
No pán Vaněček je z AAA AUTO,takže pre nich je každý iný predajca,dovozca konkurencia.Takže každá možnosť niekoho kritizovať a očierňovať je pre nich výtaná
21. 7. 2021   RR
Neviem o čom ten pán rozpráva a zbytočne zavádza.Zatopené vozidlo sa už nedá prihlásiť ani na Slovensku,lebo v odhláške nem.technického je zapísané že auto je nespôsobilé na premávku z dôvodu zatopenia.No a to vám tu nik neprihlási.Takže keď niekto rozmýšla nad kúpou takého auta tak nech si zistí z akého dôvodu bolo auto vyradené z evidencie.Je to v techničáku
21. 7. 2021   anonym
V PL to vedia, aj v Rumunsku, na ukraine uplne v pohode a este dodaju aj rodny list Germanskeho dochodcu, alebo aj list umrtny.
21. 7. 2021   Frantisek Nahnevany
S pridanou hodnotou.
20. 7. 2021   anonym
Kez by ta zaplava aut, po totalke, bola cenovo dostupna, teda z realnym dokladom o povode a o dovode vyradeni z evidencie v bohatej krajine, ale nie cez tureckeho priekupnika z doladmi o tom, ze sa jednalo o auto Holandskeho dochodcu, co chodil do kostola a raz si zabudl zavriet okna a naprsalo do auta.
Keby nas tie vraky zaplavili, za realne ceny do 1000 evri, tak by razom omladol vozovy park v nasej kolonii o minimalne 8 rokov.
22. 7. 2021   Skutocny Pribeh
Zomrel mi otec :(
Zdedil som príves.
Príves naposledy jazdil v roku 1970 - odvtedy bol na špalíkoch v garáži.
Nafúkal som diagonálne, dušové pneumatiky na plechových ráfkoch a príves odišiel po vlastnej osi (akurát bolo treba vymeniť konektor, lebo dens sú už iné)
Predal som ho do Rakúska :)
1/1