Názory čitateľov


Názory k článku:
Trh zažíva nedostatok ojazdených áut, dôsledkom je rast cien

22. 4. 2021   L.P
Ak niekto nemoze najst stare auto,chce asi vela muziky za malo penazi.Kupil som 11 rocne polo za 4200 (prepocitane z PL).147 200km.Dorobenie kluca 65euro.Vycistenie katalyzatora s benzinom okolo 20 euro.Este klimatizaciu opravit a mam auto ktore som chcel.....)
16. 4. 2021   Prostitut
Kde je oznam, ze je to komercny clanok?
Vy zapredane prostitutky
15. 4. 2021   anonym
2650 debilov v tejto krajine si kúpilo ojazdené auto on-line, tomu tak verím, ale možné je všetko. Veď vláda tejto krajiny je obrazom hlúposti poddaných.
15. 4. 2021   MarioRodriguez
POdla mňa je to len zámienka na zvyšovanie cien... veď každý bazár je plný áut, dokonca niekedy mám pocit že na trhu je tolko ojazdených áut že je problém dnes predať nejaké auto.
15. 4. 2021   anonym
Zaujimavy paradox, modernej ekonomiky.
Keby naozaj vladla skutocna neviditelna ruka trhu a nevladla nam neoliberalna a ekologicka teroristicka dezorganizovana banda kariernych byrokratov, tak by v priade akehokolvek "nedostatku" !!!! zacali na prianie zakaznikov, vyrabat hoci aj ojazdene auta, alebo by to ojazdenie a statie na dazdi a slnku, urychlovali a tiez aj opravy a pripadne buracky, by este pred predajom nasimulovali.
Otazka je, ci by takto vyrobene, umelo ostarene a ojazdene auto, vdaka narocnosti takejto tortury, nestalo viac ako nove, konvencne, ale stale je to otazka dopytu a ponuky.
Problem je inde, nove auta stoja v podstate prilis vela, na to co vlastne nedokazu, okrem nasierania a neustalych poruch a staleho servisu, nemozneho v domacich podmienkach.
Je uplne jedno, ci sa jedna o predrazene nove eurobuzeraciu splnanajuce auta, plne cidiel a hovadin, alebo o elektromobily, ktore su drahe a problematicke.
Ludsky zdroj v panelaku, si asi nekupi elektromobil, ani z druhej, ani z tretej ruky, lebo nebude moct nikde inde nabijat, ako na drahych verejnych nabijackach a starost on bude mat, ako o tamagotchi, lebo v zime sa nikam nedostane, ani si moc nepokuri v tom eelktromobile, no ak zas pride lockdown, na rok, tak mu do par tyzdnov ten elektomobil odstaveny v zime an ulici umrie zialom, za zasuvkou..
Dnes vozida nove, su vlastne tak drahe, ze aj tie najludovejsie auta, su uplne proti ludom.
Okrem ineho, stale v mestach je problem z parkovanim, politika, alebo nepolitika parkovacia, opat nic nevyriesila, len spoplatnila problem, bez nejakeho riesenia, navyse zdrazela aj MHD, ktora vlastne chodi, ako by nechodila.
Preto stare auto, je dobre riesenie nielen u nas v koloniach, ale aj v bohatom zaprdenom zapade, kde ludske zdroje davno pochopili, ze nove auto je hovadina, aj zanovne treba predat, stale ostane na dve ojazdene a ich prevadzku, pricom sa castokrat pred koronasviatkami, este objavovali auta, ojazdene take, ktore by aj pri maximanom servise a drahom servise, poskytovali nasobne lepsie jazdne vlastbnosti, komfort a pohodlie, ako nejaka nova eurozlatanina.
Ak rastu ceny jazdeniek, kam budu rast cirkulacne dane, za stare auta?
15. 4. 2021   Revolucionar
Presne tak, automobilky zabudli že vyrábali auta ktoré si ako nove dovolil kúpit robotník ktorý v tej automobilke pracoval, dnes si ten robotník môže kúpiť jazdenku..
18. 4. 2021   anonym
Automobilky nezabudli, ale nechcu a nemozu.
O veciach, ako je elektromobilita, je rozhodnute davno, rovnako ako o modeloch aut, alebo ekobuzeracii. V podstate je o tom rozhodnute skor, ako sa to spotrebitel dozvie a na vyber skutocny, ma len z toho, co mu je ponuknute.
Pnukane nove, nemusi znamenat lepsie, lacnejsie a ani kvalitnejsie a spolahlivejsie.
Logicky potom vyplyva, ze ak spotrebitel nieje spokojny, alebo ho ponuka neuspokoji, ma obmedzene zdroje, alebo je nuteny setrit, ma nejaky financny problem, alebo robi nejake opatrenia, siahne po kompromise, ako je starsie vozidlo, jazdene vozidlo, popelnica, alebo polovrak, este schopny prevadzky.
V pripade problemu ho necha na pospas osudu, lebo ho nepotrebuje. Vola sa to apokalypticka odstavka. Starsie vozidlo, moze u generacie dnesnych spotrebitelov, znamenat aj vozidlo, ktore chcel v dobe ked si kupoval ine, lacnejsie nove, ale nan nemal. Tak si ho dnes dopraje, lebo mu deti odrastli a nepotrebuje vozit detsku sedacku, alebo nabytok, ale chce luxus v podobe, aky ho chcel mat v dobe, ked na take auto nemal. A je na svete internet, mobile DE, ebay a co ja viem ake somariny, takze ked niekto tuzil po miate, ale musel kupit nejake MPV typu toyota picnic, tak si dnes kupi miatu a BMW Z1 pre zabavu a ako daily car, si kupi toyotu corolu 100 hatchbag zo 16V 1,8 litrovym atmosferakom, primerane hnilu 30 rokom zivota, ale stale dostupnu na suciatky a stale tieto tri auta, vyjdu menej, ako dnes nove auto, triedy mestska somarina, predrazena na hybridnosti, servise trojvalca a dvoch turboduchadiel a navyse naplnenom elektronikou, ktorej nikto poriadne nerozumie, ani v servise a ani u predajcu.
Ale na kazdu dieru, sa najde zaplata..
Kedze stare auta vydrzali dlho, bude sa to pokutovat. Vysledkom budu nove cirkulacne dane, za stare auta a opat ten, co ma na nove auto, alebo mal, nez kupil 2, alebo 3 stare, bude mat na zaplatenie poplatkov a dani za staru klasiku. Ten co nemal na nove, ani nemal na poriadne stare, ale kupoval stare na konci zivota, ale z platnou STK na dva roky, lebo pocital z tym, ze za dva roky, ak neprejde STK, kupuje dalasie, nebude mat dnes uz na stare, lebo su drahsie, nezozenie take, ktore by do 500 eur malo platnu STK na dva roky, ani vlastne nepotrebuje jazdit, lebo po skonceni podpory po skonceni koronasviatkov, uz nema ani pracu, ani dovod jazdit a ak ma este edovod jazdit, uz nema za co a ni na com.
15. 4. 2021   Frantisek Nahnevany
A prípadne plus tzv. DPH, ktorá daňou z pridanej hodnoty ani nie je.
1/1