Názory čitateľov


Názory k článku:
Bankrot kvôli pandémii: Stovky tisíc jazdeniek z požičovne by mohli stlačiť ceny bazárových áut

2. 6. 2020   Pepo
dúfam že ten nadpis je len vtip??
31. 5. 2020   anonym
Prelozene z newspeaku, do Slopackej reality.
Neteste sa hlupaci, lacnejsie auta nebudu, ani nove, ani zanovne a ani ojazdene mrdky.
Ak by sa tesili napriklad v Blatisrave na to, ze si za 1euro-900 eur aj z prihlasenim, kupili auto z pozicovne na e-bay, alebo mobile.de. mozete zabudnut. Ak sa vam to aj podari, do 2000 eur doviezt a prihlasit, tak od augusta, zaplatite aj tak 1500 eur kazdy rok, za parkovne. TAkze aj keby vam dodali dnes, nove auto z klucom do ruky zadarmo, zaplatili by za vas poplatky za prihlasenie, mate trvaly pobyt, za tretie alebo bez pobytu trvaleho auto na ulici, platite vdaka panu Valovi 1500 a to len stojite na jednom mieste. Az pojdete do prace, platite hodiny , ako CPckar.
To znamena, ze cenu vozidla netvori jeho nadobudacia cena a poplatky za poistenie, servis, alebo leasing, ale marginalnu polozku bude tvorit poplatok za parkovanie, casom aj za prevadzkove kilometre v meste.
31. 5. 2020   dezo
Neplac tu, treba s tym nieco robit, cesty su preplnene, parkoviska su preplnene. Zbytocne toto hadzes na Vala. Konecne sa s tym spravi aky taky poriadok.
4. 6. 2020   anonym
Nestane sa vobec nic, len sa spoplatni a znacne zdrazi zivot v meste, ktore je ciastocne bezvyznamne, pretoze pendleri a CPckari, ktori tvoria hlavnu pracovnu silu, proste v Baltisrave nezaparkuju. Obidu ju a pojdu niekde dalej.
Ziadna tragedia. Az do chvile, ked zrazu budu opustene najomne byty, ktore obyvali hordy kocovnych pendlerov.
5. 6. 2020   Mirec
valo ziaden poriadok neurobil len taha peniaze, s poriadkom nemam problem ale s vypalnym a okradanim hej a tak aj s tym .... Valom
31. 5. 2020   Juraj K.
Toto je učebnicový príklad ako skrachovať.
Predať firmu finančným žralokom a je po zábave!
P.S. Len nerozumiem, že páni manažéri odmietli ísť robiť na centrálu na Floride.
Veď USA je krajina, ktorá je známa migráciou pracovnej sili.
Ibaže im dali málo peňazí a oni už aj tak cítili, že HERTZ ide na bubon!
30. 5. 2020   Urban
Jazdenka nie je slovenské slovo tak da nesnažte nám to vsugerovať.
30. 5. 2020   Ojazdený Dôchodca
Že Herz skrachuje mi bolo jasné už dávnejšie. Lebo to bola jedná "značková" požičovňa od ktorej sa dalo požičať slušné auto (často nové) za slušnú cenu (z pohľadu "náročného" zákazníka skoro zadarmo - a to aj v krajinách, kde nie je zadarmo pomaly už ani vzduch). Samozrejme nemohol konkurovať lokálnym požičovniam napríklad v Grécku - ale občas aj tam (napr. Kréta). Bohužiaľ v "demokracii (kapitalizme) všetko dobré a lacné postupne zmizne - preživa len drahý shit. Takže som zvedavý, ako dopadne Ryanair (netvrdím, že to je dobré lietadlo - je to ale výborný, lietajúci autobus :) a Lidl (ich model predaja tovaru pre domácich majstrov je super - lebo núti k zberateľstvu a pritom pomer kvalita/cena je spravidla dostatočne atraktívny) ...
31. 5. 2020   Dig
Co???_Lidl (núti k zberateľstvu) tak to budem asi výnimka, tieto regále pravidelne obchádzam.
1. 6. 2020   majlanko
mám odtial zopar hobby nastrojov ako el. hoblik, ci pokosova pila. spokojnost, nevidim dovod to pri bezporblemvej zaruke obchadzat.
30. 5. 2020   anonym
Problem je, ze okrem flotily od opalovacich kremov nasiaknutych sedadiel a parfemov ruskych turistov vozidiel z pozicovni, je cela flotila nepredanych novych vonavych aut v europe, za 6mld eur, ktora stoji na slnku a podlieha skaze.
Ale auta lacnejsie nedaju, principom kapitalimu je, ze radsej leasingove spolocnosti, hodia tie auta do mlyna, aj za cenu, ze zaplatia za likviadaciu, pretoze ak by tie auta v tomto momente, dali na trh, hoci aj po 100 eur kus, je jedno, ci je to fiat panda, alebo skoda yeti, po dvoch sezonach poziciavane, najblizssich 10 rokov, si ludske zdroje dalsie auto nekupia.
NAbytok aut, ktore sa ako jazdenky, alebo aj vonave nove, na trhu v zlave objavia, budu problemom nie dnes, ale najblizssich 5-10 rokov, kedy by zabili uplne trh predaja vozidiel.
A to plati ako pre leasing, tak pre predajcov novych, ojazdenych aut, ale aj pre teplakovych bazarnikov.
Vsetci spekuluju nad podobnymi problemami. Ako prezit krizu, ako sa zbavit vozidiel a ako co najdrahsie predat to, na co momentalne ludia nemaju peniaze a vyckavaju na lepsiu ponuku.
Najhorsi scenar, pre predajcov vozidiel, ci uz novych, alebo teplakovych bazarnikov, je velky vypredaj vozidiel cez inzertne stranky sukromych osob.
Tam nejde cez znizene ceny vlak.
30. 5. 2020   kakadu
Ja som už dávno prišiel nato,
ako sa dá zvýšiť motivácia nájomcu zameraná na hospodárne využívaní vozidla.
Moje dlhodobé nájomné zmluvy sú postavené tak,
že keď nájomníkovi vydržia pneumatiky na tri výmeny oleja, teda 75.000km,
tak mu vrátim nájom za jeden mesiac.
čo spôsobilo, že niektorí vodiči jazdia tak jemne,
že nič nemusím investovať do opráv.
A tí, ktorí tak nejazdia, pre tých už ďalšie auto po skončení zmluvy nemám.
30. 5. 2020   sony
Neviem kto by dnes kupoval ojazdené smradľavé auto. Važeny je tu e-car.
30. 5. 2020   anonym
si velky optimista, so trochu porozhliadni po svete
31. 5. 2020   sony
Nech sa EU, USA posnažia a dajú nejaké šrotovné, nie je to nič nové.
31. 5. 2020   Juraj K.
Budú kupovať, ale za dobrú cenu.
P.S. Však aj v luxusných hoteloch sú postele, na ktorých sa vyspali stovky a stovky trusákov a zákazníci sa tým ešte vychvaľujú ;-)
1/1