Názory čitateľov


Názory k článku:
Lízingové spoločnosti už zaznamenali klientov, ktorí majú ťažkosti so splácaním

11. 4. 2020   anonym
Ak lizingove spolocnsti pochopia rozsah problemu, mozu tie auta a somariny, darovat na charitu. Lebo vlastnik vozidla je leasingova spolocnost a nie pouzivatel tovaru, alebo vozidla, ktore si zabezpecil na leasing. To znamena ze ked nema na platenie, vozidlo moze podla zmluvnych podmienok odovzdat lesingovej spolocnosti. Odpadnu mu akorat platby pravidelne, prdrazene poistenie a dalsie chobotiny. ak bude vozidlo, alebo nejaky stroj na leasing zase potrebovat, moze si ho prenajat. Takze leasing v skutocnosti je prave ta prava forma nevlastnenia niecoho, co sa niekomu neoplati kupit, ale si to prenajme. A je jedno, ci je to kamion, dodavka, osobak, alebo motorka, tlaciarensky stroj, baliaca linka, alebo vysokozdvozny vozik.
Takze co zaznamenali je realita a nie problem klientov. Klienti maju ine problemy a prave leasingovane veci, momentalne prestavaju potrebovat. To je riziko podniku, na to je leasing vymysleny. Tento podnik je ale poisteny, nie vsak zo strany kleinta, ktory plati poistenie, ako platitela uzivanych vyhod, ale je to cisty zisk z poistnej udalosti poistenej veci. Takze ak v tomto momente, zaznamenaju hasici a ine zlozky zachranne, velky narast horiacich, alebo totalne havarovanych vozidiel, nieje to navrat mafie, alebo chyba pohonnych hmot, ale rychle riesenie vzniknutej sitiacie.
11. 4. 2020   anonym
https://www.finance. sk/181297-druhy-leasi ngu/
operatívny...
Prvý a pomerne nový druh leasingu je operatívny. Taktiež je najčastejšie využívaný na financovanie áut. Definovaný je ako forma dlhodobého prenájmu vozidla, ktorá je po skončení a aj počas splácania majetkom leasingovej spoločnosti. Tento druh financovanie je často rozšírený o rôzne doplnkové služby, pričom mesačná platba je spravidla pomerne nízka.
Finančný
Častejšie využívaný a tiež klasickejší spôsob leasingu je práve finančný. Taktiež je to prenájom predmetu, resp. vozidla leasingovou spoločnosťou užívateľovi. Predmet je majetkom prenajímateľa, až do jeho splatenia. Súčasťou zmluvy sú aj dohodnuté mesačné splátky a akontácia, ktorá sa spravidla pohybuje od 10 do 70 %.
Takze to co zaznamenali leasingove spolocnosti, niesu tazkosti klientov so splacanim, ale klienti prestavaju potrebovat leasingovane predmety.
Tazkosti budu mat leasingove spolocnosti. A to najma velkych hnutelnych spotrebnych predmetov, ako su lietadla, kamiony, lode, lokomotivy, vagony, privesy, navesy, kontajnery.. Takze bude prebytok serepeticiek na predaj, alebo velka kopa srotu netriedeneho a suborov dielov, ktore ukotvene, alebo osdstavene, budu znamenat vyborny predmet potreby zberacov kovov a druhotnych surovin.
11. 4. 2020   Zdeno
Život na Dlh pokračuje otázka je dokedy.Ani Korona vírus nás nepoučil že Kapitalizmus je Špatný model Ekonomiky že neustály rast je vlastne Klamstvo.Prosperita založená na Pôžičkách hypotekách a zadlžovaní krajín.Pôžičky ktoré nie je šanca žiadnym spôsobom splatiť. Nuž bude musieť prísť niečo oveľa horšie aby sme všetko zmenili
11. 4. 2020   anonym
Mne to pripomina sitaciu, ked sa niekto rad vozi na kolotoci, prenajima si sedadlo. Potom ked je malo ludi, musi si zaplatit viac sedatok na kolotoci ale vozi sa dalej len drahsie, ale je kralom kolotoca, lebo je na nom sam. No nakoniec to uz nebavi, ani kolotocara a povie naruzlivemu kolotocovemi jazdcovi, nech si zamestna kolotocara, zaplati mu nejaku mzdu, odvedie zan odvody a moze sa vozit za cenu jednej jazdy sam, cenu si urci sam.
Akorat v obdobi, ked sa kotocovy rider prestane zaujimat o kolotoc, snazi sa mu kolotocar zaparkovat kolotoc pred domom, alebo panelakom z vyhovorkou, ze o kolotoce nieje zaujem, ale ked si zaplati parkovne, moze vlastnit svoj oblubeny kolotoc.
na co obvykle problem ma nie ten, kto sa na kolotoci vozil, ale ten kto ho vlastni. Aurat dnesna doba koronavirova, sa snazi presvedcit toho, co sa vozil na kolotoci, aby pausalne z odkladom platil za vozenie sa na kolotoci, aj ked na to uz nema love, ani naladu, lebo teraz nakupuje ryzu a WC papier..
1/1