Názory čitateľov


Názory k článku:
Nákupné centrá sa pre stále väčší počet Slovákov stávajú možnosťou aktívneho trávenia voľného času

16. 12. 2019   anonym
Je to urcity pokrok, aj ked tazko povedat ci dobrym smerom.
V nakupnych cetrach, sa nachadzaju moderny shopingovy nomadi, neohomemelesi, WiFi hunteri, alebo mladez nudiaca sa svojim sposobom.
Problem je, ze recyklovane prdy v uzavretych priestoroch, su pre dnesnu generaciu samozrejmejsie, ako prechadzka do prirody.
Je jasne, ze WiFi, teplo a svetlo, prilaka v dnesnej dobe daleko viac ludi, ako nejaky hnusny les, plny kliestov, moznej encefalitidy, borelie, vlkov, lisok, medvedov a pod.
Kedze ludske zdroje castokrat nastohovane v bytoch po mnoho kusoch, prespavajuce vo vatsich mestach, nemaju iny klimatizovany priestor, okrem MHD, na splnenie svojich tuzob a vyplnenie volneho casu, rovnako mamicky z detmi, nebudu hladat spinu, blato a blchy, ci svrab na detskych ihriskach, najdu radsej vsi a inu haved v detskych kutikoch.
Je to urcity pokrok.
16. 12. 2019   x
:-) :-) :-)
1/1