Názory čitateľov


Názory k článku:
V nasledujúcich piatich rokoch môže prísť v Európe k dočasnému útlmu dopytu a výroby v automobilovom priemysle

19. 10. 2019   jojo
uz sa bojime
19. 10. 2019   fero z BA
ja sa nebojím, lebo 20% ľudí sa teší, že máme fica, takže aj ja sa spolieham na ISTOTY
19. 10. 2019   jim45
Co poviete preco su technicke problemy s Boeingom. Tak sa dobre drzte - zapricinili ich prave tie nekryte natlacene peniaze rozdane bankarom a politikom. Ekonomovia sa nemohli dopatrat ako skodia tie nekryte peniaze ekonomike. Presne toto sposobuju, lebo podniky too big to fail sa uz nemusia vobec snazit. Stat ich vzdy zachrani pred krachom, tak preco by sa snazili, preco mysleli na vsetky dosledky, ked sa im nemoze nic stat. Vykaslali sa na kontrolu a testovanie softveru. Stoji to cas a peniaze, ved naco.
19. 10. 2019   rak
po pripadnom zakaze benzin nafta motorov a pri slabej kupi schopnosti vychodnej europy sa nas slovensky detroit prebudi do dazdiveho dna
19. 10. 2019   anonym
Docasny utlm, je pre ludske zdroje aj dozivotny.
Ak v rokoch 1989-1995, sa utlmila v byvalom CSSR, CR-SR a nastala dezindustrializacia a odpolnohospodarneni e, tak po 25-30 rokoch, mnohe ludske zdroje ak neumreli, ziju uz ako dochodci.
Neiktori sa stali prduchmi, ale ich ekonomicky prinos, je len na urovni prezitia z nedostatku pasivneho prijmu.
Ludske zdroje, montujuce v montovniach a subdodavatelov v automotive, su len pre dnesnu dobu, drahe ludske zdroje, nahradzaju sa chudobnejsimi a ochotnejsimi zdrojmi, importovanymi z chudobnejsich casti mimo EU.
Takze vdaka ekodebilite a ekoteroru byrokracie EK, socialistickym a internacionalnym slnieckarom, bude krach vyroby automobilov vo vychodnych kolonoiach EU nevyhnutny.
Problem je aj dalsia kriza na obzore, ktora sa podpise pod malu kupyschopnost ludskych zdrojov a prehlbujuca sa pracujuca chudoba, ktora nedosiahne na nove automobily, najma hybridne a elektricke uz vobec nie.
Od buduceho roku, sa napriklad v Blatisrave, minimalne 25-30% automobilov, stane nepotrebnymi, ostanu odstavene na spoplatnenom mieste a budu vyuzivane maximalne na jazdenie mimo mesto. Dalsich 30% automobilov, postupne opusti ulice mesta, zmiznu do miest, odkial prisli, alebo skoncia v srote.
Je to sice krasne ekologicka predstava, ale dopravna obsluznost mesta, kde nieje funkcny nosny system MHD, ani metro, postupne zadusi ludske zdroje, pre neschopnost dochadzat do prace a za pracou z nudzovych kolonii.
Predrazi sa praca, stupnu naklady a zhorsi sa kvalita pomaleho umierania.
Dovodom je aj saturacia ludskych zdrojov, najma pre problem vlastnictva bytov a aj domov v meste, pretze sa nebudu moct stahovat za pracou.
Ti ktory dochadzaju vl. automobilom, kazdy den z mimo mesta, budu mat problem rovnaky a ak nie vatsi, ako dochadzajuci a byvajuci v meste.
A toto vsetko sa podpise na utlme dopytu po automobiloch, ale aj sluzbach, spojenych z prevadzkou automobilov. Na miesto ojazdenych gum, sa objavia prestate gumy, na miesto opotrebovanych brzd, sa objavia zahrdzavene brzdy a td.
Vsetko tu uz bolo, napriklad 60km od BA, vo Viedni.
Lenze vo Viedni, je roky fungujuca hromadna doprava.
V Bratislave nieje vyriesene ani parkovanie okolo bussiness centier.
1/1