Názory čitateľov


Názory k článku:
Chybne zaslané platby na iný účet sa vracajú zložitejšie

31. 8. 2019   Milano
Vlani som omylom zaslal 13 E na iný účet. Pýtal som od Mbanky adresu toho prijímateľa, vraj to nemôžu a musím si vyplniť žiadosť o vrátenie, že oni to budú žiadať. Osobne som ju v januári v banke vyplnil, prevzali ju,a čakám 2 mesiace - a nič. Potom zase pýtali vypísanú žiadosť, to už som písal bankovému ombudsmanovi(oproti minulosti tam urobili personálnu výmenu a veľmi zlú).Z tade mi odpísali, nech napíšem sťažnosť banke a potom mám odoslať odpoveď na papieri, ináč, že nemôžu reagovať. Samozrejme, ako ináč, Mbanka mi poslala vždy len e-mail. Išiel som zase osobne do BA do ich pobočky, tam som pýtal to tlačivo, nech to vypíšem, tlačivo mi dali, ale nechceli ho prijať, že mám poškodený Obč.preukaz. Išiel som do inej pobočky, prevzal mi to tam a pýtal som aj kópiu, to mi dali, ale zase nič sa nedeje, nech len pošlem žiadosť... Chorý systém je tu.
1/1