Názory čitateľov


Názory k článku:
Malé autá s elektrickým pohonom budú stáť až 30.000 eur

20. 2. 2019   anonym
velice by ma zaujimalo co sa staneked nebudumoc jazditnaftove a benzinove auta co bude snimy a s novimy co sa vyrobia tu budu urcite neviclitelne skody a ked vravime o ekologii ved akumulatori likvidovat je este vecia katastrofa ako motorove vozidla odpovie my niekto kompetentny
25. 1. 2019   anonym
Nechápem posledny odstavec. VW investuje veľké peniaze do batérií, už má k dispozícii prvú spaľovaciu komoru. Načo potrebuje elektromobil spaľovaciu komoru?
Cena by sa mohla zvýšiť o 3000 € tak bude cena malych áut 30 000 €. Takže čo stojí 27 000 € je malé auto a ostatné sú kolobežky. Elektrické škoda citigo za 30 000 € ňach si nehajú fuj.
21. 1. 2019   neapoli
ved preco by nezdrazeli ked mozu? treba sa toho chytit a poriadne to predrazit, no nie?
20. 1. 2019   Lolo
Problem je, ze na nove auta chudoba aj tak nema, alebo ak ma, ma to na uver, preplaca cenu na urokoch.
elektricke vozidla pre chudobu urcene niesu vobec, pretoze len samotne procesy nabijania a hadzania predlzovaciek z balkonov, urobi na sidliskach blackout.
Jar, leto, jesen, su este dobre obdobia, ale zima, to je smrt.
Potom je na zvazenie, ci chudoba nebude mat radsej 2t skutre, lebo tie sice smrdia, ale aspon vyzeraju hipstersky.
Zavedu restrikcie na spalovacie motory a bude po ftakoch. Cirkulacna dan, poplatky kazdorocne, urobia z chudobnych, este chudobnejsich.
Je to dan z chudoby, alebo spoplatnena chudoba.
V koloniach to inak nejde, lebo peniaze na dotaciu socialne slabych, sa tykaju skoro 80% nasej kolonie. Vzhladom na prijmy ktore mame, je jedina moznost financne potrestat chudobu, takze bude bud chudobnejsia, alebo imobilna.
20. 1. 2019   fero z BA
treba vybudovať stajne a vrátime sa ku koňom
20. 1. 2019   etrealista@et.com
Odjakživa sa chudoba skladala na pôžitky vyvolených a dane? Tie sú vytvorené tak, aby chudoba bola ešte chudobnejšia.
Príde mi to, ako keď sa povie, budeme platiť daň 100 Euro a všetci s príjmom nad 11.000 daň až 500 Euro :DDDD
A propó, Čína vyrába elektro autá už od 3.800 Eur. Motor je zabudovaný v kolese aj s prevodovkou, dojazd od 110 - 148 km, max rýchlosť 60 km/h. Absolútne vhodné do mestského prostredia. Minulý rok bol kamarát na dva mesiace v Čine a je to zarytý usakofil. Avšak výraz v jeho tvári hovoril sám za seba. V obchodoch to, čo ani na internete nenájdeš, elektrifikácia vozového parku od kamiónov cez autobusy, osobné autá, motorky, kolobežky, scateboard. Ale čo je najpodstatnejšie, staršie auto ako dva roky nevidno!
Takže stále mi prídu tieto informácie slovenských médií ako senzácia objavenia Tutanchámovej hrobky a zákaz dovozu čínskych elektrifikovaných áut pod zámienkou technickej nespôsobilosti len ako ochrana nemeckého a francúzskeho automobilového priemyslu, ktorý elektronicky nedokáže držať krok ani len s domácim kutilom
20. 1. 2019   Lolo
Cina je krajina neobmedzeynch moznosti.
Ale treba si uvedomit, ze najtvrdsi kapitalizmus, hraniciaci z otroctvom, buduju ti najtvrdsi komunisti.
Ale ako vzdy a vsade, ak ku nam z ciny nieco pride, bude to skor vylepseny system socialnych kreditov a ine chutovky.
Zili sme 40 rokov totalite v podstate v protektorate ZSSR. Neboli sme lidrami technologii, ale vyrabali sme vsetko, co sme potrebovali, lebo v ohrade to inak nejde. Je to ako basa, kde si musia mukli vsetko vyrobit z toho, co je kdispozicii. Od vlastnych usitych mundurov, po zubne kefky, alebo zbrane.
Cina je otvorena ekonomika, exportne orientovana.
Vyvaza od plastovych hraciek, az po organy vlastnych obcanov.
Je to skratka lider svetovy, akorat sa bojim, ze importujeme do nasich koncin len to, na co niesu embarga, cla a restrikcie. A to je prave to otroctvo.
Proti elektromobilom nemam nic, ani proti cinskym.
Problem je, ze ich je 1,5mld. nas par milionov.
20. 1. 2019   Lolo
https://cs.wikipedia .org/wiki/Syst%C3%A9m _soci%C3%A1ln%C3%ADho _kreditu
https://www.idn es.cz/technet/veda/ci na-socialni-skore-dop rava-vlak-letadlo-let enka.A180319_121924_v eda_mla
Ak to niekomu napadne pripomina diel serialu cierne zrkadlo, tak toto je realita..
21. 1. 2019   trader
Kedysi auta tiez neboli pre chudobu.Cas ukaze.
21. 1. 2019   apoliticky
preco pises ze ,,zima je smrt,, ?...mam elektromobil...a poviem ti nejako velmi to nepocitujem rozdiel teplot...tak medzi letom a zimou max 20% ...pri dojazde elektromobilu 400km v lete a v zime 320 km...ruku na srdce...kolki z vas urobia denne 320 km? ...elektromobil je buducnost...ziadny servis !...ziadna vymena olejov, filtrov, sviecok, remenov a podobnych muzejnych exponatov !...Elektromobil setri motoristom neuveritelne peniaze na PHM a servis ! a nabijanie?...co je lacnejsie...postavi t benzinovu pumpu alebo natiahnut zopar elektrickych kablov postavit 20 ci
30 kolikov pri panelaku ? ...cena dopravy elektromobilom je cca 1 az 2 eura na 100 km !!!... v prepocte tak asi 1 liter benzinu na 100 km !...LUDIA BUDIIICEK !...Automobilky sa preto zdrahaju masovo zaviest do predaja elektromobily alebo by stratili hlavny zisk !...ten nie je z predaja noveho auta ale z jeho servisu !...tak prajem automobilkam ktori sa zdrahaju vyrabat elektromobily a myslia len na svoj zisk a nie blaho vodicov...prajem im skory krach !...nech zije TESLA !
20. 1. 2019   všetky USpočítačovéfirmyskrachovaliIBMužnieje
Škoda, že Volkswagen skrachuje :(
Zakladateľa VW by to určite nepotešilo a zrejme by managerom rýchle ukázal, kde je sever (pán A.Hitler)
Našťastie si budeme môcť kúpiť čínske elektro-autá :)
Veď už dnes jazdíme na čínskych e-bikoch, či asoňe-kolobežkách.
Zrejme to bude podobné, ako to bolo s počítačmi.
Kebo nebolo bývalo Tchajwanu, tak počítač by dnes tál milióny, svtu b stačilo šesť počítačov [Watson; IBM] a každéu vlastníkovi by muselo stačiť 640 kilobajtov [Gates; Microsoft].
Našťastie Číňania nerozumejú anglicky a tak urobili, čo považovali za potrebné :)))
1/1