Názory čitateľov


Názory k článku:
Dokončenie obchvatu Bratislavy aj s tunelom Karpaty odhaduje NDS okolo roku 2030

2. 6. 2018   anonym
Stále nechápeš takže prečo už dávno električky nechodia v Petržalke do Janikovho dvora dokonca až do Rusoviec bolo možné dokonca kolajiská rozvetviť trasy boli možné cez mlynské nivi bývalej železničnej trate stanici jednoducho povedané všetko je zastavané predané tu vidieť koho po celý čas ludia volia všetko je naopak bratislava je nenormálne zahustovaná a následky vidíme sami dobrí hospodári najprv vystavájú dopravný sistém a nie opačne petržalčania platia len dane a čo stoho majú veľmi málo nevedia im postaviť električkovú trať v dlžke asi štyri kilometre sústavne len plánujú ako bi nebola možná bi´t urobena aká je v ružinove takže kde to viazne a sústavné vyhovorky neobstoja keď to nevedia robiť nechcú mám zato treba oslovi´iných schopnejších a čo sa jedná o architekta mesta spol mesto vyzerá katastrofálne gičové stavby v náveznosti sa konalo a koná proti obyvatelstvu a rrozhodnutia sú zdrapom papiera a vrozpore stavebným zákonom ktorý sa porušuje sústavne hofg morho slovač dokedy
2. 6. 2018   kakadu
Prečo sme budovanie diaľníc nezadali Rusom,
ktorí za 816 dní vystavali 19 Km Krymského mostného telesa ponad Kerčenským prielivom.
Červená armáda výstavbu v mosta Červenej armády v Bratislave,
ktorý je známi ako Bratislavský starý most,
zahájila dňa 4. augusta 1945 a po 6 mesiacoch most dokončila 4 februára 1946
Most bol iba dočasný a napriek tomu slúžil 67 rokov do 2. decembra 2013.
ktorý Nemecká Wehrmacht armáda vyhodila do vzduchu 3. apríla 1945.
2. 6. 2018   Lolo
Mam rad odhady vyvestene z krystalovej gule.
Problem je, ze politicky system v kolonii EU, ako je konstitucna kleptokracia, nieje stabilny.
Medzi tymto prejdu este tri-styri volebne obdobia a budu sa menit papalasi a pusypajtasi, kleptokrati a oligarchovia, rovnako ako cena, nevysovanie ceny moznosti kradnut.
Ziaden projekt by nemal byt planovany na dlhsie, ako na jednu patrocnicu, inak sa bud projekt nikdy nezrealizuje, alebo bude tak drahy, ze nevyhody prevazia nad vyhodami.
Dalsi problem je, ze v dobe, ked bolo spusta nezamestnanych, neboli peniaze, potom prisla kriza, no v dnesnej dobe je nedostatok motrokov.
Ludske zdroje si nejak automaticky pytaju viac, ak nedostanu, nic ich tu nedrzi a idu tam, kde dostanu tolko, kolko tu motrokari nedaju.
Sice nic nevybuduju doma, ale aspon preziju.
Taketo megaprojekty, sa stavaju bud v bohatych krajinach, alebo pocas krizy.
Vid napriklad Hooverova priehrada.
Alebo transsibirska magistrala.
Problem je, ze ti, co o takychto veciach rozhoduju, hadzat lopatou nepojdu. Dobrovolne asi urcite nie.
Su to bud poberatelia platov, alebo spekulanti, bud podobny ludom kedysi v statnych planovacich komisiach, dnes uradnici a byrokraticky mrzaci systemu.
Prakticky ucel, by tato stavba, plnila minimalne 15 rokov, mozno aj viac.
Ale je velmi pravdepodobne, ze by "luxusne" lokality vystavby vil v zahradkarskych koloniach, neprebiehal tak lahko, keby si ludia uvedomili, ze im nad hlavami bude viest dialnica.
Mimochodom lesny usek transkarpatskej magistraly, povrchovej a hnusne zarezanej do kopcov karpat, ale lacnej a funkcnej, tu mal byt uz pred 40 rokmi, naplanovany bol v UCHD ovela davnejsie.
Na malych karpatoch, nieje nic vynimocne, je to predmestske lesne smetisko, ubytovna ludi, co vyuzivaju moznost prespania v lese, alebo vyvazat odpad zo zahradkarskych kolonii, popod les.
Od Peknej cesty, po marianku, mohla ist zasekom magistrala, podny profil to umoznuje, mozno par kratkych zasypanych betonovych telies by urobilo dostatocne koridory pre lesnu zver.
Aj tak vystavba tunela, sa prejavi stavbou vetracich sacht, takze to uplne sterilne nebude, ani ked to pojde tunelom.
Idealne by to dnes bolo, ak by v tom tunelovom telese, isiel subezne nejaky novy system mestskej hromadnej dopravy, ktory by prepojil DNV, zavod WV, Stupavu, Zahorsku Bystricu, na druhu stranu do Race, prepojil mesto novsim mestskym koridorom.
2. 6. 2018   Lolo
Inak nechapem, preco nedostavali prepojenie elektrickove, aspon od Dubravky, do DNV a BAZ-ky, planovane to bolo uz v 70tych rokoch.
Rovnako nechapem, preco zrusili kolajove teleso, do Stupavy, do Marianky, Borinky, kde by kolajova doprava, umoznila panelovu vystavbu na svahoch v koridore udolia medzi Stupavou a Borinkou.
Hoci az po kamenolom v Medenych Hamroch.
Na miesto toho, vznikli brutalisticke sidliska v Petrzalke a na Dlhych dieloch.
Je to nieco, co obdivuju turisti iduc po starej ceste do Rakuska a fotia si to lastovicie hniezdo, prilepene na kopci, mnohi to prirovnavaju stvrtiam v HongKongu..
Ziaden Londynsky Barbican, to veru nieje.
1/1