Názory čitateľov


Názory k článku:
Verejno-súkromné partnerstvo vyhĺbilo medzinárodný gigantický tunel za viac ako 5 miliárd eur

16. 12. 2017   Omen
Chudobné Slovensko nie je nepodobné podobne chudobnému (akj keď drahšiemu Írsku. Podobne, ako Bratislava, ani Dublin nemá metro, hoci sa ho už tiež pokúšali postaviť (3 trasy) - no pokiaľ do roka nepríde z USA ďalšia kríza, tak - na rozdiel od Bratislavy - zrejme trasu na letisko predsa len začnú o rok stavať. Každopádne Dublin má dva významné PPP projekty už dávnejšie za sebou - dialničný most cez rieku Liffy a cestný tunel popod celé mesto - z prístavu skoro až na letisko. Hoci dialnice sú v Írsku generálne zadarmo (až na niektoré úseky) - jeden prejazd cez zmienený most stojí 3 Eur a jedna jazda zmieneným tunelom stojí 10 Eur. Tunel využíva málokto, no most je plný. Ale len preto, že írske dialnice sú v skutočnosti len obyčajné rýchlostné cesty - lebo nemajú paralelnú komunikáciu - a tak prakticky nie je možné sa tomuto mostu vyhnúť (obchádzka cez Lucan, či Chapelizod je niečo veľmi podobné horskej dráhe vo viedenskom Práteri - akurát s rýchlostným obmedzením a zápchami :) Cez predmetný most prejde každý deň 110.000 (2013) rezignovaných vodičov. Model "tetky Anky" zjavne nie je slovenskou špecialitou, ale nútným dôsledkom systému v kotorom všemocní regulátori (fungujúci na komunisticiký spôsob) zabezpečujú v rámci "slobody, rovnoprávnosti, ľudských práv a ostatných demokratických kydov) vyvoleným absurdné zisky (usilovným podniktateľom) ...
16. 12. 2017   Lolo
Na rozdiel od obchvatu blavy, alebo obojsmerneho tunela Branisko, eurotunel stoji a prepravuje ludi aj tovar.
PPP projekty v Slovakistane, su len kolonialne lokalne pracky na peniaze.
Napriklad tunel Branisko, je zakladny stavebny kamen a monumentalny pomnik skoncenia korupcie v Slovakistane a transformacie nelegalnej korupcie, na kleptokraciu legalnu a konstitucnu.
1/1