UniCredit predstavuje najnovšie partnerstvo s Ferrari pod názvom „Bound by Passion. United in Excellence“

Na dnešnej tlačovej konferencii v sídle UniCredit v Miláne, na ktorej sa zúčastnili Andrea Orcel, generálny riaditeľ skupiny UniCredit, a Benedetto Vigna, generálny riaditeľ Ferrari, boli zverejnené ďalšie podrobnosti viacročného prémiového partnerstva, prvýkrát ohláseného v septembri 2024. Táto spolupráca spája dve významné talianske spoločnosti, pričom sa zameriava na inovácie a poskytovanie nových služieb a zážitkov pre klientov UniCredit a fanúšikov Scuderia Ferrari HP pod názvom „Bound by Passion. United in Excellence“.

Na oslavu tohto partnerstva UniCredit plánuje spolu so Scuderia Ferrari HP spoločné podujatie, ktoré sa uskutoční v marci 2025 v Miláne, domovskom meste skupiny UniCredit. Toto podujatie bude vzrušujúcim úvodom tohto partnerstva, ktoré si bude môcť vychutnať celá športová komunita.

Nové partnerstvo sa začalo práve v čase, kedy sa sedemnásobný majster sveta Lewis Hamilton pripojí k tímu Scuderia Ferrari HP a vytvorí tím s Charlesom Leclercom, absolventom jazdeckej akadémie Scuderia Ferrari Driver Academy a jedným z najvýraznejších talentov tohto športu. Spoločne vytvoria zostavu jazdcov pripravených podávať na trati strhujúce výkony. S podporou UniCredit tak vzniknú jedinečné príležitosti na spojenie s globálnou komunitou, ako napríklad exkluzívne podujatia, spoločné rozprávanie príbehov a iniciatívy, ktoré predstavia synergiu medzi týmito dvoma ikonickými talianskymi značkami. UniCredit prinesie svojim klientom a zainteresovaným stranám pridanú hodnotu a ponúkne im možnosť nezabudnuteľným spôsobom zažiť vzrušenie a precíznosť Formuly 1.

Obaja partneri majú spoločný záväzok dosahovať špičkovú výkonnosť – spoločnosť Scuderia Ferrari HP na trati, zatiaľ čo UniCredit sa zameriava na poskytovanie finančných riešení, ktoré umožňujú klientom a komunitám napredovať. Budú spolupracovať aj na vývoji nových bankových príležitostí pre fanúšikov Ferrari a klientov tejto celoeurópskej banky.

UniCredit i Ferrari sa rovnako angažujú v oblasti udržateľnosti a inkluzívnosti v rámci svojich inštitúcií aj na celom svete. Spoločnosť Ferrari chce dosiahnuť uhlíkovú neutralitu do roku 2030, pričom sa zaviazala prispievať k rozvoju komunít, ktoré oslovuje, a to s dôrazom na vzdelávanie. Podobne aj UniCredit presadzuje ciele ESG (environmentálne, sociálne a riadiace) prostredníctvom vplyvných iniciatív a má za sebou silné partnerstvá so svojimi klientmi, ktorým pomáha pri dosahovaní cieľov v rámci ich programov ESG. V sociálnej oblasti je tu platforma Edu-Fund nadácie UniCredit Foundation, ktorá vyčlenila 14 miliónov eur na boj proti nedostatočnému vzdelávaniu. Tieto spoločné hodnoty podčiarkujú partnerstvo zamerané na podporu udržateľnej a spravodlivej budúcnosti prostredníctvom konkrétnych opatrení.

Andrea Orcel, generálny riaditeľ skupiny UniCredit, uviedol: „UniCredit je nesmierne hrdá na to, že môže začať toto prelomové partnerstvo s talianskou značkou, ktorá rešpektuje svoje hrdé dedičstvo a zároveň sa orientuje na celý svet a budúcnosť. Naše viacročné partnerstvo so spoločnosťou Ferrari predstavuje novú fázu spolupráce, ktorá vytvára most medzi svetom financií a pretekov na základe pevného spoločného záväzku: poskytovať ľuďom to najlepšie tým správnym spôsobom. Spoločne budeme poskytovať špičkové finančné riešenia, ktoré našim klientom a komunitám umožnia napredovať a zabezpečia, aby sa fanúšikovia Ferrari mohli dostať čo najbližšie k dianiu.“

Benedetto Vigna, generálny riaditeľ Ferrari, povedal: „Sme nadšení, že môžeme nadviazať toto vzrušujúce partnerstvo s UniCredit, ktorá stelesňuje rovnakého ducha inovácií a excelentnosti, aký definuje aj našu značku. Spolu s nimi budeme oslavovať naše dedičstvo a naďalej prekonávať hranice možností v pretekárskom a finančnom svete. Naša spolupráca predstavuje ďalší záväzok voči našim klientom, fanúšikom a komunitám, vďaka ktorému sa stanú stredobodom každej iniciatívy. Spoločne sa tešíme na budúcnosť plnú vášne a výkonnosti.“

Viac o téme: Andrea Orcel , Ferrari , Formula 1 , PR článok , UniCredit

Súvisiace články

Aktuálne správy