Reťazec Mango zvýšil tržby za minulý rok takmer o desatinu

Španielsky odevný reťazec Mango oznámil za minulý rok zvýšenie tržieb o takmer desatinu na vyše 3 miliardy eur. Spoločnosť vyťažila z rozširovania svojich aktivít na zahraničných trhoch, pričom sa zamerala najmä na Spojené štáty. Realizuje tak podobnú obchodnú politiku ako jej rival Zara. Informuje správa agentúry Reuters.

Mango, druhý najväčší odevný reťazec v Španielsku, uviedol, že v minulom roku dosiahli jeho tržby 3,33 miliardy eur. V porovnaní s predchádzajúcim rokom to predstavuje zvýšenie o 8 %. Ešte výraznejšie sa zvýšil zisk, a to o viac než štvrtinu. Za rok 2024 dosiahol čistý zisk spoločnosti Mango 219 miliónov eur, čo oproti predchádzajúcemu roku znamená rast o 27 %.

Spoločnosť dodala, že z celkového objemu tržieb až 78 % pochádzalo z obchodov na zahraničných trhoch, pričom investovala takmer 220 miliónov eur do zvýšenia počtu obchodov v minulom roku. Vlani ich Mango otvorilo 260. Aj tento rok má v pláne otvárať ďalšie prevádzky, najmä V USA, ktoré patria k piatim kľúčovým trhom spoločnosti Mango.

Viac o téme: maloobchod , obchod , tržby

Súvisiace články

Aktuálne správy