
Klientov dvoch bánk na slovenskom trhu čakajú viaceré výpadky služieb. Tie sa začnú už v noci na piatok 23. augusta. Tatra banka aj Raiffeisen Bank avizujú napríklad nedostupnosť vybraných funkčností v internet bankingu či krátkodobú nedostupnosť okamžitých platieb.
Banky v súvislosti s pripravovanými obmedzeniami informujú, že pracujú na skvalitňovaní služieb a prinášaní nových funkčností, čo si však vyžaduje aj technické zásahy do systémov banky. Tatra banka avizuje obmedzenie vybraných služieb v noci zo štvrtka na piatok 23. augusta a následne aj v pondelok 26. augusta neskoro večer. Výpadok služieb sa Raiffeisen Bank bude týkať len noci na piatok 23. augusta.
Najbližší výpadok niektorých služieb Tatra banky sa bude týkať len vymedzeného času a to v noci z 22. na 23. augusta od 21:00 do 1:30.
Konkrétne pôjde o:
- krátkodobú nedostupnosť vybraných funkčností v Internet bankinguTB, napríklad zmena telefónneho čísla, zmena nastavenia výpisov k účtu, online management kariet, zobrazovanie platobných kariet,
- krátkodobú nedostupnosť vybraných funkčností v mobilnej aplikácii Tatra banka, ako zmena telefónneho čísla, otváranie živnostenského účtu, aktualizácia občianskeho preukazu, online management kariet, zobrazovanie platobných kariet,
- nedostupnosť vybraných funkčností v detskej aplikácii TABI, napríklad detail karty, online management kariet,
- nedostupnú aplikáciu Business bankingTB,
- nedostupnosť potvrdenia platieb prostredníctvom SMS.
- krátkodobú nedostupnosť okamžitých platieb (v čase od 23:00 do 23:59 nebude možné spracovať prichádzajúce okamžité platby, odchádzajúce platby budú zrealizované ako štandardné SEPA platby).
Zaznamenali ste niekedy problémy pre výpadok služieb vašej banky?
Výbery z bankomatu, ako i platby v kamenných obchodoch a na internete bude možné podľa banky uskutočňovať bez obmedzenia. „Prípadné blokovanie kariet zrealizujete v danom čase prostredníctvom nášho kontaktného centra DIALOG Live *1100,“ odporúča Tatra banka.
Ďalšie obmedzenie služieb banky príde budúci týždeň v pondelok 26. augusta, a to v čase od 21:45 do 23:59.
Obmedzenia sa budú týkať týchto služieb:
- vybraných funkčností v Internet bankinguTB, napríklad online management kariet, blokovanie kariet, zmena limitov na kartách, podpisovanie dokumentov, služby pre malých a stredných podnikateľov,
- vybraných funkčností v mobilnej aplikácii Tatra banka, ako online management kariet, blokovanie kariet, zmena limitov na kartách, podpisovanie dokumentov, služby pre malých a stredných podnikateľov, výber mobilom,
- vybraných funkčností v detskej aplikácii TABI, napríklad detail karty, online management kariet,
- aplikácie Business bankingTB.
Výbery z bankomatu plastovou kartou, ako i platby v kamenných obchodoch a na internete budú bez obmedzenia. Prípadné blokovanie kariet je potrebné zrealizovať v danom čase prostredníctvom kontaktného centra banky DIALOG Live *1100.
Obmedzenia avizuje aj Raiffeisen Bank
Výpadky služieb sa dotknú aj partnerskej banky Tatra banky, a to Raiffeisen Bank. Jej klienti môžu zaznamenať krátkodobú nedostupnosť niektorých služieb v noci z 22. na 23. augusta v čase od 21:00 do 00:30.
Obmedzenia sa dotknú:
- vybraných funkčností Internet bankingu (správa platobných kariet, možnosť žiadať a čerpať pôžičku, zmena osobných údajov a ePIN-u),
- overovania platieb prostredníctvom 3D secure (v čase od 21:30 do 22:30),
- okamžitých platieb (v čase od 23:00 do 23:59 nebude možné spracovať prichádzajúce okamžité platby, odchádzajúce platby budú zrealizované ako štandardné SEPA platby).
„Výbery z bankomatu plastovou kartou, ako i platby v kamenných obchodoch bude možné uskutočňovať bez obmedzenia. Prípadné blokovanie kariet zrealizujete v danom čase prostredníctvom našej Infolinky na 0850 850 555,“ dodáva Raiffeisen Bank.
Obe banky sa klientom za dočasný nekomfort vopred ospravedlňujú.