Cestujúci SkyEurope možu využívať aj zákaznícku linku inej spoločnosti

Bratislava 17. augusta (TASR) – Spoločnosť pelikan.sk zriadila telefonickú linku pomoci pre cestujúcich spoločnosti SkyEurope. "Cestujúcim, ktorí sa ocitli v núdzi, naši agenti pomôžu vyhľadať náhradné dopravné spojenia. Postihnutí môžu telefonovať na číslo +421 2 321 66112. Linka bude v nepretržitej prevádzke do stredy," informoval hovorca spoločnosti pelikan.sk Lukáš Švaro.
Hovorca SkyEurope Tomáš Kika komentoval pomoc tretej strany ako zbytočnú. "Je to neopodstatnený, čisto marketingový ťah. Zatiaľ sme nezaznamenali žiadne sťažnosti, všetko ohľadom náhradných presunov našich klientov máme pod kontrolou," povedal Kika.
Od piatka (14.8.) volalo na linku približne 300 ľudí. "Najčastejšie otázky boli, že či odletia a či lety nemeškajú. Cestujúci mali obavy hlavne v piatok, s letom z Viedne do Larnaky. Vtedy žiadali pomoc ohľadom zmeny rezervácie letenky práve tohto letu," uviedol pre TASR Švaro.
Podľa Švara spoločnosť zriadila telefonickú linku z dôvodu mediálnych informácií o zaťažení zákazníckych liniek spoločnosti SkyEurope.
Telefonická linka spoločnosti pelikan.sk je zriadená pre slovenský, český aj maďarský trh. Cena hovoru sa zaratúva v rámci mestských a medzimestských hovorov.

Súvisiace články

Aktuálne správy