Internetový predaj firmy Nike v Číne výrazne stúpol

Za svoj tretí kvartál výrobca odevov a obuvi na čínskom trhu evidoval rast online predaja o 30 %.

Americký výrobca športovej obuvi a odevov Nike informoval, že jeho predaj prostredníctvom internetu v Číne počas epidémie koronavírusu v krajine výrazne stúpol, čo pomohlo vykompenzovať prepad tržieb v tisíckach zatvorených kamenných predajniach. Online predaj firmy Nike za jej tretí kvartál, ktorý končil 29. februára, v Číne stúpol o 30 percent, hoci celkové tržby v krajine sa znížili o 4 percentá.

Generálny riaditeľ firmy John Donahoe uviedol, že spoločnosť Nike rýchlo posilnila svoje digitálne platformy v Číne potom, ako v krajine zatvorila vyše 5 tis. predajní. Väčšinu predajní pritom odvtedy už opätovne otvorila. Donahoe poznamenal, že Nike bude podobnú stratégiu uplatňovať aj pri šírení pandémie do iných regiónov. Kamenné obchody Nike v USA a v Európe sú zatvorené od 16. marca. Šéf firmy dodal, že Nike v Číne pozoruje rýchle oživenie predaja, keďže šírenie koronavírusu v krajine sa zmiernilo a väčšina predajní výrobcu športovej obuvi a odevov sa zase otvorila. Nike očakáva podobné oživenie aj v krajinách, v ktorých sú predajne teraz zatvorené.

 

Súvisiace články

Aktuálne správy