Poistenci Unionu a VšZP si termín návštevy pobočky môžu objednať online

Zdravotná poisťovňa Dôvera zatiaľ túto možnosť nezvažuje.

Poistenci Union zdravotnej poisťovne a Všeobecnej zdravotnej poisťovne (VšZP) si termín a presný čas návštevy pobočky môžu objednať online, Dôvera zdravotná poisťovňa zatiaľ túto možnosť nezvažuje. Slávka Gáborová z referátu komunikácie VšZP pre agentúru SITA uviedla, že klient pri rezervácii uvádza svoje kontaktné údaje, konkrétne e-mail a telefónne číslo, ktoré sú využité pri komunikácii a posielaní notifikácií k objednanému stretnutiu. Pri objednávaní si vždy vyberá z ponúkaných možností dátum, čas a účel stretnutia. Ak má záujem, môže účel návštevy, respektíve svoju záležitosť aj bližšie vysvetliť. Dobrovoľne môže uviesť aj ďalšie osobné údaje. Ak ich uvedie, pracovník VšZP sa môže na takéto stretnutie lepšie pripraviť a klienta rýchlejšie a kvalitnejšie vybaviť. Ak klient zastupuje zamestnávateľa, môže uviesť IČO tohto platiteľa. Ako informoval hovorca Unionu Matej Neumann, do formulára klient uvedie účel stretnutia a zamestnanci kontaktného miesta sa vedia na jeho návštevu vopred pripraviť a zefektívniť tak vybavovanie akejkoľvek požiadavky. Ako pre agentúru SITA konštatoval PR špecialista Dôvery Matej Štepianský, poistencov na pobočkách vybavujú priebežne, preto objednávkový systém momentálne poisťovňa nepovažuje za potrebný.

„Hlavným cieľom tejto služby je vyjsť v ústrety klientom, ktorí uprednostňujú osobné stretnutie s klientskymi pracovníkmi Unionu v presne dohodnutom čase. Poistenec sa vyhne čakaniu a má zaručené vybavenie svojej žiadosti vo vopred určenú hodinu. Touto službou šetríme čas a zvyšujeme komfort našim poistencom,“ uviedla členka predstavenstva Unionu Elena Májeková. Ako ďalej doplnila, prvotná myšlienka vznikla v rámci internej súťaže nápadov a bola testovaná niekoľko týždňov priamo na pobočke v Bratislave, kde sa overovali najmä potreby klientov a ich reakcie na túto službu. Online objednávanie na pobočku môžu poistenci využívať v siedmich najväčších pobočkách po celom Slovensku, a to v Banskej Bystrici, Bratislave, Košiciach, Nitre, Poprade, Prešove a Žiline. O rezervovaní termínu je poistenec informovaný SMS správou a tri hodiny pred plánovaným termínom dostane pripomienku. Rezerváciu termínu je možné zrušiť dve hodiny vopred.

Ako uviedla Slávka Gáborová z referátu komunikácie VšZP, cieľom služby je poskytnutie možnosti objednať sa na konkrétne kontaktné miesto a na čas, ktorý klientovi vyhovuje. „Snažíme sa vyjsť v ústrety hlavne zamestnaným a vyťaženým klientom, ktorým nemusia vyhovovať ponúkané bežné stránkové hodiny, alebo ktorí chcú byť vybavení bez čakania. Preto, hlavne zamestnaným klientom, ponúkame na viacerých pobočkách aj možnosť objednať sa na termíny mimo štandardných stránkových hodín,“ informovala. Službu Objedanie do pobočky ponúka štátna poisťovňa na 36 kontaktných miestach v rámci celého Slovenska. Pri každom z kontaktných miest je uvedené, či danú službu poskytuje a ak áno, klient má možnosť objednať sa vyplnením jednoduchého formulára. Po objednaní komunikuje VšZP s klientom hlavne prostredníctvom e-mailov. Klient dostane informáciu s podrobnosťami o jeho objednaní a inštrukciami, kam sa má na pobočke ohlásiť. Na e-mail posiela VšZP aj pripomenutia pred stretnutím. Ak je potrebné niečo pred stretnutím upresniť, osloví klienta aj na telefónnom čísle. Rezerváciu je možné zrušiť kedykoľvek pred stretnutím prostredníctvom formulára na webovej stránke.

„Naši poistenci majú non-stop k dispozícii Elektronickú pobočku aj mobilnú aplikáciu Dôvera, v ktorých vybavia svoje požiadavky aj bez návštevy kamennej pobočky,“ uzavrel Matej Štepianský z Dôvery.

Súvisiace články

Aktuálne správy