Za jediný post na Instagrame zarobí viac, než vy za celý život

Diskusia 1  
Za jediný post na Instagrame zarobí viac, než vy za celý život
Zdroj: marketwatch
Foto: SITA/AP


24. 7. 2019 - Kylie Jennerová vie ako to na Instagrame chodí. Dokázala poraziť Kim Kardashian, Beyoncé aj Arianu Grande. Nikto s jej príjmami nedokáže držať krok.

Dvadsaťročná realiťáčka a zakladateľka Kylie Cosmetics obsadila druhé miesto v zozname najlepšie zarábajúcich na Instagram. HopperHQ.com čerpal zo svojich interných údajov, sadzobníkov agentúr a verejných informácií pre svoj ročný zoznam najvyšších zárobkov. Jennerová porazila Beyoncé a Taylor Swift, nehovoriac o veľkej sestre Kim Kardashian, ktorá je v rebríčku štvrtá. Jenner zarába 1,27 milióna dolárov za sponzorovaný príspevok. To je asi o 27 % viac ako 1 milión dolárov za post na sociálnej sieti, čo podľa odhadov dostávala minulý rok.

Forbes Kylie Jennerovú v marci označil za najmladšieho miliardára, ktorý sa vlastným pričinením dopracoval k bohatstvu, najmä vďaka kozmetickej spoločnosti v hodnote 900 miliónov dolárov. Jej publikum na Instagrame sa od jari rozšírilo zo 128 miliónov na 141 miliónov sledovateľov. Podľa HopperHQ.com má Jennerová menej sledovateľov ako speváčka Ariana Grande, ktorá je na druhom mieste čo sa týka najvyšších zárobkov s  966 000 dolármi za príspevok, napriek tomu, že má 159 miliónov sledovateľov. Celosvetová futbalová hviezda Cristiano Ronaldo má 173 miliónmi stúpencov, ale je až na treťom mieste zoznamu, za jeden príspevok inkasuje odhadom 975 000 dolárov.

Za jediný post na Instagrame zarobí viac, než vy za celý život

HopperHQ uvádza, že výpočty berú do úvahy nielen sledovateľov, ale aj demografické publikum a úroveň zapojenia publika, ako aj získanie určitého čísla od agenta danej osoby alebo akékoľvek verejne dostupné ceny.

 „Kylie Jennerová mala neuveriteľný rok, takže nie je prekvapujúce, že sa opäť dostala na prvé miesto v zozname. Je neuveriteľné, aký veľký vplyv majú títo ľudia na svojich sledovateľov, takže z hľadiska značky si tieto platené reklamy určite zaslúžia každý cent,“ uviedol generálny riaditeľ HopperHQ Mike Bandar pre Metro.