Technický problém zapríčinil nekorektné informácie, Sociálna poisťovňa ich zašle nanovo

Ak poistencom bola doručená informácia o zmenách ich stavu individuálneho účtu s oznámením, že za rok 2018 Sociálna poisťovňa neeviduje žiadne údaje súvisiace s výkonom sociálneho poistenia, majú to považovať za bezpredmetné.

Technické problémy s elektronickými službami, ktoré Sociálna poisťovňa zaznamenala 30. apríla tohto roka, spôsobili aj nekorektné výstupné informácie pri vystavovaní výpisov z individuálneho účtu poistenca. Ako ďalej uviedol hovorca poisťovne Peter Višváder, ide o informáciu o zmenách stavu individuálneho účtu poistenca, ktorú poisťovňa vytvárala a zasielala poistencom práve v čase technického problému. „Ak vám v uvedenom čase bola doručená Informácia o zmenách stavu individuálneho účtu poistenca s oznámením, že za kalendárny rok 2018 vo vašom prípade Sociálna poisťovňa neeviduje žiadne údaje súvisiace s výkonom sociálneho poistenia, považujte túto informáciu za bezpredmetnú, nesprávnu,“ odkázal klientom poisťovne jej hovorca Peter Višváder.

Sociálna poisťovňa podľa Višvádera počas nasledujúcich dní zašle poistencom správnu informáciu o zmenách stavu individuálneho účtu za kalendárny rok 2018. „Ak by ste novú informáciu o vašom individuálnom účte nedostali, odporúčame vám kontaktovať Sociálnu poisťovňu,“ tvrdí. Poisťovňa sa podľa neho za vzniknuté problémy poistencom ospravedlňuje.

Sociálna poisťovňa zaznamenala 30. apríla technické problémy pri prihlasovaní sa do jej elektronických služieb prostredníctvom webovej stránky. Túto službu využívajú okrem iného zamestnávatelia na registráciu zamestnancov a zasielanie mesačných výkazov. Ako vtedy povedal hovorca Sociálnej poisťovne Peter Višváder, poisťovňa túto nedostupnosť zohľadní a uzná aj neskoršie plnenie povinností.

Súvisiace články

Aktuálne správy