Spoločnosť Orange Slovensko zaznamenala nárast tržieb i klientov

Pridajte názor  Zdroj:

1. 5. 2019 - K 31. marcu 2019 Orange Slovensko evidoval 2,788 milióna aktívnych zákazníkov mobilných a 208.000 zákazníkov fixných služieb vrátane 80.000 zákazníkov digitálnej TV.

K 31. marcu 2019 Orange Slovensko evidoval 2,788 milióna aktívnych zákazníkov mobilných a 208.000 zákazníkov fixných služieb vrátane 80.000 zákazníkov digitálnej TV. Počet zákazníkov mobilných dátových služieb sa zvýšil na 1,44 milióna a počet zákazníkov pevného internetu narástol o 5 % na 187.000.

Ešte rýchlejším tempom ako počet zákazníkov mobilných dátových služieb rástla v prvom kvartáli 2019 mobilná dátová prevádzka. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2018 preniesli zákazníci v mobilnej dátovej sieti o 26 % viac dát, pričom už 73 % dát z celkového objemu 6,7 milióna GB bolo prenesených v 4G sieti. Tá je aktuálne dostupná pre 94,2 % populácie Slovenska. Jej rýchlosť a pokrytie naplno využíva aj neustále sa zvyšujúci počet zákazníkov s dátovými nonstop balíkmi, ktorý ku koncu marcu prekročil 80-tisícovú hranicu.

Viac ako 19.000 nových zákazníkov si prenieslo svoje číslo do Orangeu, čo je o 37 % viac ako v uplynulom roku. Naproti tomu, počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli preniesť si svoje číslo z Orangeu k inému operátorovi, medziročne klesol o 12 % na 22.000.

Výnosy spoločnosti k 31. marcu 2019 dosiahli 134,7 milióna eur. Viac než 22 % z výnosov za mobilné služby tvorili výnosy z mobilných dátových služieb, ktoré dosiahli hodnotu 22,3 milióna, čo predstavuje medziročný nárast o 3,5 %. Stále významnejšiu časť výnosov tvoria výnosy z fixných služieb. Na celkových výnosoch tvoria 6,3 % a medziročne sa zvýšili takmer o 10 % na 8,5 milióna eur.