Levi Strauss sa v 1. kvartáli vrátil k zisku a jeho tržby vzrástli

Americký výrobca známych džínsov Levi Strauss & Co zaznamenal nárast tržieb o 7 % v 1. štvrťroku obchodného roka 2018/19, keď sa zároveň vrátil na trhy s prvotnou verejnou ponukou akcií.

Americký výrobca známych džínsov Levi Strauss & Co zaznamenal nárast tržieb o 7 % v 1. štvrťroku obchodného roka 2018/19, keď sa zároveň vrátil na trhy s prvotnou verejnou ponukou akcií. Ukazuje sa tak, že jeho stratégia rozšírenia vlastných maloobchodných predajní a investícií do on-line predaja sa vypláca.
Čisté tržby spoločnosti za tri mesiace do konca februára 2019 vzrástli na 1,43 miliardy USD (1,27 miliardy eur) z 1,34 miliardy USD v rovnakom období pred rokom. Levi Strauss predtým odhadoval, že jeho tržby sa budú pohybovať v pásme 1,42 až 1,44 miliardy USD.
Spoločnosť dosiahla v uplynulom kvartáli čistý zisk 146,6 milióna USD, čo predstavuje 37 centov na akciu, zatiaľ čo pred rokom vykázala stratu 19 miliónov USD alebo 5 centov na akciu. Dôvodom straty však boli daňové náklady.

Súvisiace články

Aktuálne správy