Z cashbacku profitujú nielen zákazníci, ale aj e-shopy: nezaspíte a zarábajte aj vy

, PR článok

Pred pár rokmi ešte takmer neznámy fenomén, no dnes dynamicky rastúci trend online nakupovania “cashback”, teší zákazníkov, ktorým vracia časť útrat naspäť na účet, a tiež e-shopy, ktorým tento marketingový nástroj prináša vyššie tržby. Plná Peňaženka, jednotka mezi cashbackmi, rozdelila medzi svojich užívateľov na Slovensku a v Česku už viac ako 3 milióny eur a partnerským e-shopom priviedla 40 miliónov eur v tržbách.

E-shopy a ďalšie firmy vyčleňujú čím ďalej tým väčšie rozpočty na výkonnostný marketing a špeciálne do affiliate, predaja generovaného externými obchodnými partnermi. Tento výkonnostný obchodný kanál stojí na princípe, že e-shopy platia iba províziu zo skutočne predaného tovaru. Preto výrazne zvýši tržby, ušetrí na reklame a tým zníži obchodnú réžiu.

Online nakupovanie 21. storočia
Cashbacky vracajú veľkú časť provízie zákazníkovi, ktorého na e-shopy priviedli. Využívaním cashbacku pre online nákupy je zákazník motivovaný k vyšším objednávkam a zároveň k častejším,  dokončeným a opakovaným nákupom. Priemerne u nás zákazníci šetria stovky eur ročne. Rekordná výplata cashbacku však dosiahla 6 700 eur, a putovala na účet podnikateľky, ktorá nakupuje tovar s cashbackom a ďalej ho následne predáva.

Cashback prináša výhody zákazníkom, ale aj partnerským e-shopom
Svoje obraty v partnerskej sieti Plnej Peňaženky zvyšuje takmer 400 e-shopov na Slovensku a 650 v Česku. Pre AliExpress.com, patriaci pod čínsku Alibabu, sme najväčším obchodným partnerom v regióne ČR a SK a naši užívatelia na ňom uskutočnili už takmer 2 milióny nákupov.

Napríklad pre svetový vyhľadávač ubytovania, hotelov a penziónov, Booking.com, pre ktorý je Plná Peňaženka taktiež najväčším obchodným partnerom v regióne ČR a SK, ide o najviac konverzný obchodný nástroj. Zatiaľ čo sa užívatelia privedení z cashbacku ubytujú a zaplatia pobyt v 50 % prípadoch, z iných online zdrojov je to iba niekoľkokrát menej.

Počet užívateľov Plnej Peňaženky medziročne vzrástol o 100 %, firma nedávno oslávila míľnik 500 000 registrácií. Tržby sa zvýšili dokonca 2,5krát. Tento rok by teda pri pokračujúcom trende mohli útraty dosiahnuť 100 miliónov eur. Ukážu vianočné nákupy, ktoré tradične lámu rekordy.

Majte aj vy Plnú Peňaženku
“Prečo platiť plnú cenu tovaru, keď môžete za jeden klik naviac získať časť peňazí z nákupu späť? Vďaka Plnej Peňaženke a získanému cashbacku som si ja, napríklad, minulý rok našetril na peknú rybársku dovolenku,” hovorí marketingový riaditeľ firmy Josef Drobílek a pozýva k zapojeniu:

Našim klientom a partnerom prajeme ’plné peňaženky’ a sami im v dosahovaní tohto cieľa už šesť rokov pomáhame. Pripojte sa k našej službe a šetrite rozumne aj vy.

Registrujte sa zadarmo na www.PlnaPenazenka.sk a nakupujte ihneď výhodnejšie.

Ak naviac prevádzkujete e-shop a chcete i so svojou ponukou osloviť viac než 520 000 registrovaných užívateľov našej služby, prezentovať firmu na portáli Plná Peňaženka alebo produkty na módnom pororovnávači Lookio.cz, kontaktujte nás na info@affiliateclub.cz.

 

Súvisiace články

Aktuálne správy