Informačno-poradenské centrum Sociálnej poisťovne vybavilo v prvom polroku viac požiadaviek

Informačno-poradenské centrum poisťovne počas prvých šiestich mesiacov telefonicky vybavilo 217 837 požiadaviek a e-mailom 25 412 požiadaviek klientov.

Informačno-poradenské centrum (IPC) Sociálnej poisťovne v ústredí v Bratislave vybavilo v prvom polroku tohto roka 261 926 požiadaviek občanov. Ide o nárast vybavených požiadaviek oproti porovnateľnému obdobiu minulého roka o viac ako 15 tisíc. Nárast je badateľný najmä v telefonickom a e-mailovom kontakte. Informoval o tom hovorca Sociálnej poisťovne Peter Višváder.

IPC počas prvých šiestich mesiacov telefonicky vybavilo 217 837 požiadaviek a e-mailom 25 412 požiadaviek klientov. Osobne si prišlo konzultovať a riešiť dôchodkové záležitosti do IPC Sociálnej poisťovne v Bratislave 21 842 klientov.

Sociálna poisťovňa odporúča klientom najmä e-mailový kontakt prostredníctvom Formulára na otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne. Elektronické podania sú podľa hovorcu poisťovne vybavované spravidla v ten istý deň ako prišli a ušetria klientovi čas i cestu do Sociálnej poisťovne.

Súvisiace články

Aktuálne správy