IPC Sociálnej poisťovne v 1. polroku vybavilo takmer 262.000 požiadaviek

Informačno-poradenské centrum (IPC) Sociálnej poisťovne (SP) v ústredí v Bratislave v 1. polroku 2018 vybavilo celkovo až 261.926 požiadaviek občanov. Ide o nárast vybavených požiadaviek oproti porovnateľnému obdobiu minulého roka o viac ako 15.000.
Nárast je badateľný najmä v telefonickom a e-mailovom kontakte. IPC počas prvých šiestich mesiacov telefonicky vybavilo 217.837 a e-mailom 25.412 požiadaviek klientov. Osobne si prišlo konzultovať a riešiť dôchodkové záležitosti do IPC Sociálnej poisťovne v Bratislave 21.842 klientov.
SP odporúča klientom najmä e-mailový kontakt prostredníctvom Formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke www.socpoist.sk. Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý deň, ako prišli a ušetria klientovi čas i cestu do poisťovne.
TASR informoval Peter Višváder, hovorca Sociálnej poisťovne.

Súvisiace články

Aktuálne správy