Prečo úspešné digitálne značky investujú do offlinu?

, PR článok

Združenie slovenských top marketingových zadávateľov Ľudia z marketingu, o. z., vám prináša prvé „Príbehy z marketingu“.

Občianske združenie Ľudia z marketingu, ktoré združuje popredných slovenských marketérov a odborníkov zo strany zadávateľov, pozýva všetkých fanúšikov a milovníkov marketingu na prvé stretnutie zo série podujatí „Príbehy z marketingu“. Ak vás zaujíma marketing, reklama a najnovšie trendy v businesse, príďte v stredu 17.05.2017 o 18:00 na sériu prednášok venovaných výsostne aktuálnej téme spájania a prepájania sveta onlinu a offlinu.  

Prečo úspešné digitálne značky investujú peniaze do offlinu a otvárajú kamenné predajne? A to všetko v čase, keď sledujeme filmy cez internet, miesto listov píšeme e-maily, lajkujeme, sharujeme, chatujeme a čoraz viac nakupujeme online.

Aké skúsenosti majú poprední slovenskí marketéri a šéfovia úspešných digitálnych firiem s prepájaním digitálneho a reálneho sveta? Je napriek alebo práve vďaka neodvratnej digitalizácii a automatizácii v oblasti predaja a služieb prístup k zákazníkovi v reálnom svete ešte dôležitejší ako kedykoľvek predtým?

Ľudia z marketingu, o. z., prinášajú

Príbehy z marketingu na atraktívnu tému „Online to Offline“, ktoré vám porozprávajú:

  • Michal Meško, CEO, Martinus.sk,
  • Zora Roth, marketing manager, ZOOT,
  • Martin Horváth, senior manažér digitálnych služieb, Slovak Telekom,
  • Jaroslav Kiska, predseda predstavenstva, Consumer Finance Holding.  

Prednášky „Príbehy z marketingu“ si môžete prísť vypočuť a so spíkrami v panelovej diskusii podebatovať v stredu 17. mája 2017 o 18:00 v Impact HUB na Hviezdoslavovom námestí 176/20 v Bratislave.

Vstupenky na akciu je možné zakúpiť online na Predpredaj.sk za zvýhodnenú cenu 5 EUR / osoba, alebo v deň konania akcie priamo na mieste za 6 EUR / osoba. Počet účastníkov podujatia je obmedzený kapacitou priestorov. Tešíme sa na vás!

Súvisiace články

Aktuálne správy