Zuno Bank získala na Slovensku 56 tisíc klientov

Spolu s českou pobočkou prekročila banka hranicu 100 tis. klientov.

Internetová banka Zuno Bank získala na Slovensku viac ako 56 tis. klientov a takmer 358 mil. eur na vkladoch. Spoločne s českou pobočkou prekročila banka hranicu 100 tis. klientov s celkovým objemom vkladov viac než 900 mil. eur . „Na Slovensko a do Čiech sme prišli s jasnou stratégiou založenou na jednoduchosti, transparentnej komunikácii a žiadnych alebo minimálnych poplatkoch. Rýchlosť, s akou sme prekročili hranicu 100 tisíc klientov, ukazuje, že aj trh sa začína meniť smerom k jednoduchému a nekomplikovanému bankovníctvu,“ povedal predseda predstavenstva Zuno Bank András Hámori.

„Prekonanie symbolickej hranice 100 tisíc zákazníkov od spustenia na Slovensku a v Čechách znamená, že sme každých 8 minút získali jedného klienta,“ dopĺňa, generálny riaditeľ Zuno pre Česko a Slovensko Tomáš Kuna. K súčasným bežným účtom, sporiacim účtom a termínovaným vkladom pribudli do portfólia banky aj úverové produkty. Ďalšie produkty reagujúce na dopyt zo strany klientov predstaví banka už v nasledujúcich mesiacoch.

Zuno Bank je súčasťou rakúskej skupiny Raiffeisen Bank International, ktorá oznámila svoj zámer vstúpiť na trhy strednej a východnej Európy s novým modelom direct banky koncom roka 2009. Pilotná prevádzka banky Zuno odštartovala 1. augusta 2010, komerčnú prevádzku spustila 6. decembra 2010. Raiffeisen má na Slovensku skúsenosti so zavádzaním internetovej banky cez svoju dcéru Tatra banku. Tá v roku 2000 prišla na trh s čisto internetovou bankou Eliot. Jej činnosť však ukončila v roku 2005 po tom, čo podľa Tatra banky svoju edukačnú a marketingovú úlohu v oblasti internetového bankovníctva Eliot splnil.

Súvisiace články

Aktuálne správy