Projekt Slovak Telekomu „Podeľte sa o Naj úspech“ už pozná víťazov

Spoločnosť Slovak Telekom aj v tomto roku pomohla podnikateľom zviditeľniť sa. Vo svojom projekte Podeľte sa o Naj úspech dala možnosť malým podnikateľom, aby predstavili, v čom je ich podnikanie výnimočné.

Tým, ktorí získali najviac hlasov, ponúkol Slovak Telekom
zadarmo billboardy a online bannery na Zoznam.sk. Tie mohli podnikatelia
využiť na to, aby urobili reklamu vlastnej spoločnosti.

Ocenené boli spolu štyri subjekty: tri ceny boli odovzdané podnikateľským
subjektom a jednu získala nezisková organizácia. Víťazom medzi komerčnými
subjektmi sa stala spoločnosť V2M Marketing. Tá sa okrem reklamných
a marketingových aktivít zameriava aj na podporu neziskových a charitatívnych
organizácií. V súčasnosti majú napríklad rozbehnutý dlhodobý
projekt s občianskym združením Psia duša, ktorému ponúkajú najmä
bezplatné grafické návrhy a tlačové služby. Toto občianske združenie
si vo V2M Marketingu vybrali pre ich veľmi dobrý vzťah k zvieratám,
a preto sa rozhodli podporiť organizáciu venujúcu sa ich záchrane.
V kontexte projektu Podeľte sa o Naj úspech tak prišlo k zaujímavej
situácii: Ocenená spoločnosť sa o svoju výhru – získaný mediálny
priestor – podelila s neziskovou organizáciou.

Na druhom mieste sa umiestnil internetový portál Likeuj.sk, ktorý
denne prináša vtipné videá, obrázky a ďalší zábavný obsah.
Portál má po polroku svojho účinkovania viac ako 15 000 návštevníkov
denne a na Facebooku má 18 000 fanúšikov. Jeho tvorcovia veria, že
ak použijú médiá, ktoré vyhrali v súťaži Podeľte sa o Naj úspech,
návštevnosť sa ešte zvýši. Tretím oceneným je cestovná kancelária
Wachumba. Špecializuje sa na rôzne druhy detskej rekreácie, tábory,
školy v prírode či koncoročné výlety. Túto oblasť svojho podnikania
by chceli komunikovať aj v médiách, ktoré získali vďaka projektu
Podeľte sa o Naj úspech.

Jediné ocenenie v kategórii neziskových organizácií získalo
občianske združenie Myslím, ktoré propaguje vyučovanie slovenského
posunkového jazyka. Zaujímavou stratégiou pri získavaní hlasujúcich
bolo, že 15 z nich získa zľavu na kurz posunkového jazyka. Od kampane
v získaných médiách očakáva OZ Myslím najmä vzbudenie záujmu
verejnosti o svet nepočujúcich.

Súvisiace články

Aktuálne správy