Všeobecná úverová banka (BAVUB)

Názory čitateľov
1. 10. 2019   anonym
Ojebavači katastrofa... keď bi som u nich nemala hipoteku určite zmenim banku.. o 4h ráno posielajú sms.. že 3.50e nech zaplatím na učiteľ ktorí už dlho nepoužívam.. hanba ma je chodiť do banke lebo stále niečo objednávajú a stále mám s nimi problém.. ešte keď vidia že nisom zo slovenska mislia si že im nerozumiem a robia si na mojom účte čo chcú...
včera 10:25   Richard
VUb banka je jedna veľká obrovská katastrofa , menia každú poplatky ktoré niesu najmenšie - Ukážkové úžerníctvo , miesto toho aby táto pojebana banka šla v stopách zahraničných bankách ako sú poplatky minimálne skôr žiadne. Táto úžernícka banka sťahuje za všetko , plat za všetko kde máš svoje vlastne peniaze na pohyb svojich vlastných peňazí musíš platiť!! Hanba hanba!! Kto môže nech opustí tuto nezmyselnú banku !! Úroky obrovské , poplatky obrovske v porovnani s inými. Ľudia wake up a meňte banku!
1. 8. 2019   anonym
VUB najhorsia banka. Ich bankomat mi zhltol kartu uz behom roka 2 krat. Nedokazali si ho opravit a nebola som jedina. Potom problem, lebo ma zaklade ich zmien som bola iba disponent a majitel bol 300 km od pobocky kde by ju mali vratit. Ale ani po skoro 2 mesiacoch nikto nevedel kde sa karta nachadza. Po nekonecnych rozhovoroch na ich infolinku na mna pani nabliakala. Museli sme vystavit novu kartu a to samozrejme za poplatom 14 eur. Banda odrbavakov a hlavne na ich infolinke banda, ktora nevie co hovori. Zrusime cely ucet a do VUB uz nikdy viac.
31. 7. 2019   Odrb
Dobrý deň chcem prispieť trošku aj z mojej strany "ZLODEJI" to je asi pekné pomenovanie. Bral som si úver dosť vysoký a bolo mi povedané že keď mi skončí fiksácia to je po 3 rokoch môžem splatiť ich dokonalý Profihypo úver bez poplatku a tak som mal naplánovné. A začína koreň veci čo sa nestalo zrazu je tu poplatok 5% samozrejme ten je skrytý do dodatku aby ste si ho nevedeli prečítať v hlavnej zmluve, nuž ten dodatok Vám ani ku zmluve nedajú a pracne sa k nemu dostávate . Tak a keď Vás ošklbú neostane Vám nič iné iba plakať do vankúša už nikdy viac............... ......
19. 7. 2019   Rado
Pridávam sa k ďalším so zlými skúsenosťami,je to banda ojebavakov,ako je možné,že im to "podnikanie"ešte nezruší,hnus
3. 7. 2019   anonym
Veľmi zlá skúsenosť čakám v banke 45 minút aby som si vložil peniaze fakt hrozne. A to tu je asi 5 ľudí aj so mnou
6. 3. 2019   Andrea
Pomalý personál. Zlé služby. Odporúčam ČSOB.
15. 2. 2019   Lenka
VUB úplne sklamanie. Dali sme refinanc, z uroku 2.49 nam stiahli na, 1.09% stym ze vyska splatky nam pride postou. Manzel to bol podpísať kedze ja som nemohla.Ved spolah nato ze pri takomto znizeni podju aj splatky dole roky sme nechali a nenavysovali sme a cuduj sa, ze nam splatky znizili o NEUVERITELNYCH 10€!Este sa pani riaditelka vub banky v nemenovanom meste prekvapivo pytala ze co by sme chceli, ci to jr malo!? V inej banke nsm dali predschválenie o 100€ splatky nižšie a este 2000€ navyše len pre iste okolnosti nas odmietli. Pytam sa ako je možné ze len toľko? Clovek plati presne na cas, lieta, vybavuje, nove znalecke posudky tiez nieco stoja a oni len 10€.Samozrejme to riešime a pravdepodobne nam to zle vypočítali co si nechcu priznat, estr si pytali 960€ ani neviem pomaly zaco. Som sklamana z tejto banky a mali by sa hanbit. Nie abx si klientov drzali ale budu este okradat.
6. 9. 2018   Danka
Ešte chcem dodať to, že sú to zlodeji.
Strhávajú si všelijaké bankové poplatky a keď majú dať, tak nedajú vôbec.
:(((((((
Ak si chcete založiť účet v banke, tak radšej NIE vo VÚB.
6. 9. 2018   Danka
Ahojte, všetci. Musím sa pridať k Vám.
Tiež mám odpornú skúsenosť s VÚB bankou. Je to najhoršia banka zo všetkých bánk. HNUS!!!!
Zobrala som si spotrebiteľský úver. V zmluve mám uvedené, že po 18. mesiacoch od prvej splátky mi bude vrátený poplatok za poskytnutie úveru. Samozrejme za určitých podmienok. V tomto období (ešte aj doteraz) splátky odchádzajú z osobného účtu načas.
Po 19. mesiacoch mi poplatok nebol vrátený. Išla som sa na pobočku informovať, kde mi pracovníčka povedala nech si zavolám do call centra (operátorovi VÚB). Operátor mi nič nepovedal podľa môjho očakávania (informácie čerpal z môjho InternetBankingu).
Tak som sa bola informovať na pobočke v centráli VÚB banky, kde mi poskytli vypísať Žiadosť. Tu mi bolo povedané, že max. do dvoch týždňoch mi dajú spätnú väzbu telefonicky. Doteraz som neobdržala od nich telefońát.
Tak som išla zas na tretiu pobočku, kde mi povedal pracovník, že moju reklamáciu (sťažnosť) vidí v systéme, ale nevidí, či sa reklamácia pohla ďalej (či sa v centráli rieši). Vraj to môžu vidieť v pobočke v centráli VÚB banky, či sa reklamácia ďalej rieši. Odporučil mi, aby som sa tam vrátila po mesiaci (veď reklamácia). Jeden mi povedal po dvoch týždňoch a druhý mi povedal po mesiaci.
Keby mi aspoň smsku poslali jednou krátkou vetou, že bohužiaľ nespĺňate podmienky, aby sme Vám poplatok vrátili, bola by som spokojnejšia a nie takto kvôli žiadnej spätnej väzbe behám po celej Bratislave ako taká cicina.
!!!!!!!!!!!!!!! !!!
1/8staršie