Slovenská sporitelňa (BASLSP)

Názory čitateľov
dnes 9:25   anonym
Cez telefón vám ponúkajú rôzne pôžičky! Keď vám akože nezáväzné vypracujú ponuku a nakoniec vám ju aj tak neschvália, ste už vedený v uverovom registry!!! Takže POZOR,keď vám pôžičku schvália a vy ju neakceptuje té, alebo vám ju neschvália aj tak už máte záznam v Uverovom registry!!! Budete potrebovať súrne peniaze, zarábate a aj tak vám niekde neschvália pôžičku, môže za to panička na telefóne ktorá vám akože nezáväzne ponúkala pôžičku!!!
16. 7. 2020   Marta
Dobrý deň, chcem sa s vami podeliť o nepríjemnú skúsenosť so Slovenskou sporiteľňou. Pri prevode peňazí na účet do ČR mi vybehla spoplatnená ponuka o vystavení dokladu a tým, že to bola platba za pokutu, tak som sa rozhodla pre túto službu, ale bola som veľmi prekvapená, keď mi bolo za túto službu stiahnuté 16€ a za ZSP poplatok 20€ čiže v konečnom dôsledku za pokutu som zaplatila 19,04€ a za poplatky 36€. Ihneď som navštívila miestnu banku, aby sa platba stornovala, ale transakcia bola už odoslaná a reklamácia mi nebola odporúčaná, lebo by nebola kladne vybavená a zaplatila by som zase zbytočne 10€. Ďalej mi bolo oznámené, že doklad o zaplatení si môžem vytlačiť sama. Tak preto sa pýtam prečo dávate do ponuky službu, ktorú si klient dokáže urobiť sám a bez vysokých poplatkov?
2. 4. 2020   anonym
Dobrý deň, nerada píšem kritiku alebo negatívne recenzie, ale s týmto musím klientov oboznámiť. Chcem informovať klientov SLSP a držiteľov Štedrej karty, aby si dávali pozor pri rušení účtu. V decembri 2019 som bola banku SLSP oboznámiť s tým, že budem na základe refinancovania úveru rušiť v januári účet. Poskytla som im aj nový bankový účet, ak by nejaká suma na starom účte ostala. Dňa 19.01.2020 som oficiálne zrušila účet s tým, že som bola aj na pobočke v Banskej Bystrici (Európa SC), kde som dala pracovníčke skartovať bankomatnú aj Štedrú kartu s tým, že som všetko vyrovnala, ešte mi na bežnom účte zostalo 5 eur, ktoré mi asi o týždeň prišli na nový účet. Nechala som ich tam preto, ak by si SLSP chcela niečo sťahovať (pretože to zvyknú), ale keďže mi prišlo naspäť 5 eur, myslela som , že je všetko v poriadku. Dňa 20.03. 2020 mi prišla SMS, že mám uhradiť dlh na Štedrej karte, ktorá mi bola zablokovaná. Keď si to prepočítame, sú to dva mesiace, čo mi nemal už účet fungovať a karta bola dávno skartovaná. Ihneď som volala na infolinku, aj keď bola sobota, avšak nikto mi tam neodpovedal. Chápem súčasnú korona situáciu, ale pod termínom dlh som si predstavila sumu minimálne 100 eur. Následne na to som písala e-mail, na ktorý mi samozrejme neodpovedali, tak som opäť kontaktovala infolinku, kde sa so mnou pani rozprávala tak, ako by som ja bola celému na vine a keď mi povedala ten "obrovský dlh" 0.50 centov, tak som nechápala, prečo mi to nestrhli z účtu, keď som tam 5 eur vtedy nechala. Samozrejme pracovníčka si išla dookola svoje, tak som to radšej zrušila, pretože to nikam neviedlo. Asi o pár minút mi prišla SMS, že mám čím skôr uhradiť dlh. Keďže banky teraz fungujú ako fungujú, čakala som teda na poštu (vedela som, že mi pošlú, tak to robia vždy, čo som sa informovala u ďalších nespokojných zákazníkov). Všetko je už v poriadku, ale nech sa SLSP nehnevá, ale doručiť 02.04.2020 do schránky poštu, v ktorej ma vyzývajú aby som do zajtra 03.04.2020 uhradila 0,50 centov, je dosť trápne, pretože to tam aj napriek tomu, že som to poslala, nemusí zajtra do SLSP prísť. Dúfam, že už budem mať s nimi pokoj a prosím, dávajte si pozor, pri všetkom, pretože pani na infolinke mi ešte povedala, že SLSP rada píše všetky dôležité informácie maličkým, čiže treba fakt pozerať detailne všetko.
15. 3. 2020   Lubos
Je to ubohe clovek zrusi investovanie a furt mu narabaju s peniazmi kym to vyplatia a len vidite minus minus odkedy som to zrusil minus 400 eur nieze by to zastavili kym neprejdu tie tri dni ci kolko nato je ale retardi vam stale vacsie minus robia nagrc banka
8. 3. 2020   Stano
SLSP-pobočka 06.03.2020 asi 9 hod v meste Svit hotová katastrofa, zrušenie detskej vkladnej knižky a výber hotovosti z nej cca 3tis eur trvalo neuveritelných 35-40min a tie neuveriteľné požiadavky ako že treba k zrušeniu mne ako rodičovi(zákonnému zástupcovi) a disponentovi RODNÝ LIST dieťaťa ma úplne dorazili. Pobočku som pred výberom navštívil asi 2 týždne skôr aby som oznámil zrušenie že "teda keby niečo" aby potom nebol problém, pracovníčka sa poriadne nepozrela ani na mňa ani do počítača len dôležito klopkala po stole že do 10-tis nič netreba ani hlásiť ale ako to už býva pri samotnom výbere to už také jednoduché nebolo. Ani si neviete predstaviť tú odyseu a tých rečí okolo toho, tej byrokracie to by ste neuverili. A najlepšie bolo keď sa ma opýtali či chcem 100vky alebo 500stovky hovorím že 500stovky tak mi dali až 2 a zvyšok v 100vkách tak som si pripadal ako v úplnom debilove fakt. SLSP nikdy viac.
21. 2. 2020   anonym
Dobrý deň.
Dňa 21.2.zhruba o 14:00h,som navštívil vašu pobočku v OC-Retro, chcel som vložiť hotovosť na svoj osobný účet, po predložení dokladov a ich overení som na stôl položil svoj vklad, keďže som nevedel presne ci tam je 2900 alebo 3000€,na otázku pracovníčky "koľko chcete vložiť" som odpovedal že presne neviem že 2900-3000€,suma bola hlavne v 10-20€bankovkach a to bola veľká chyba, "ako to že neviem koľko idem vkladať a mam to vedieť atd", na môj argument že naozaj neviem ale ved na to máte tie počítadla na stole aby ste prepočítali a overili pravosť peňazí mi mladá slečna oznámila že ona peniaze nepreberie, na môj argument že nevkladam peniaze prvý krát v tejto pobočke a nikdy som nemal problém, som bol arogantne až drzo poučený že je mojou povinnosťou vedieť koľko vkladám, tak som mladú slečnu požiadal o vedúcu pobočky, ta tam vraj nebola, tak zástupcu pobočky ta ten tiež tam nebol, požiadal som o osobu ktorá ich zastupuje taka tam nebola. Zhruba po 5 min prišla nejaká pani vraj vedúca ktorá vlastne nič neriešila len pozerala. Ako je možné že na pobočke viac ako 5 min nebola žiadna zodpovedná osoba? Tak toto je moja osobná skúsenosť, zo SLSP,. ,Dlhé roky mam účty v SLSP ale tak arogantne správanie je vrchol Očakávam ospravedlnenie, písomne a osobne vedúcim danej pobočky, danou pracovníkou a jej prísne pokarhanie. Ak do 2pracovnych dní nedostanem žiadnu odpoveď o svoju skúsenosť sa podelím v médiách a zruším účty v SLSP
27. 1. 2020   Nix
Zrušenie účtu v SLSP katastrofa! Najprv Vám volajú z centrály prečo účet rušíte - to, že ste sa rozhodli pre inú banku im ako odpoveď nestačí, neustále opakujú naučené frázy a sú neodbytní. Nehoráznosť bolo, keď mi pani na druhej strane linky začala hovoriť, že účet v inej banky je nezmysel a že ak môj manžel zomrie alebo sa niečo stane nedostanem nič, či som ochotná podstúpiť takéto riziko - to som sa už nezdržala a na danú pani som zvýšila hlas na základe čoho sa ich "vyšetrovanie" ukončilo a účet bol zrušený do pár dní. Dovtedy som k SLSP nemala veľké výhrady, ale po tomto výstupe som z nich totálne znechutená.
30. 9. 2019   martin45
SLSP hroza hlavne od kedy presli na ich super dzordza a vsade len ukazuju marketing, mozno by stacilo zapracovat na jednoduchy veciach.
Overenie prihlasenia bolo potrebne na jednom zariadeni overit viac krat a ked sa clovek prihlasuje do ineho uctu tak sa pouzije predosle overenie, uz ked bezpecnost tak aspon...
Obmedzeny vyber hotovosti z uctu na 700e, vyber z bankomatu na okolo 200e takze vyssie sumy aby clovek vytahoval na x krat.
Na infolinku sa neda dovolat, horsie ako indicke call centrum.
Bez upozornenia zrusili podpis platby grid kartou takze ked som chcel zaplatit sluzbu na konci mesiaca tak som vyhorel a v nastaveniach sa sms neda aktivovat a dokument sa podla odpovede dal podpisat len niekolko dni do bankingu, ktory urcite kazdy den sledujem.
Zrusili sms notifikacie pre domace platby.
A pobocky su uplne chaoticke, 5+ pracovnikov a nekonecne cakanie par krat som odisiel ked som sa ponahlal... neodporucam.
Chcel som zalozit aspon sporenie ale ten ich nedokonceny system nechcem pouzivat ... Tatra, Fio, mBank uplne inde.. jednoduche a vsetko sa cez to da vybavit co bezny clovek potrebuje.
Pozicku mi neschvalili, online mi len vypisalo ze nesplnam podmienky, ake .. to uz uzasny system nedokazal .. uplne proti logike ale tak mozem podakovat lebo som tie peniaze ani nakoniec nepotreboval.
12. 7. 2019   Bgul
Katastrofalny servis, minimalne v Trnavskej pobocke na Hlavnej ulici. Neochota, drzost, neskutocna pomalost, jednoducho povedane servis nehodny banky (alebo akeholkovek ineho uradu) v 21.storoci.
1/7staršie