mBank - mKONTO (BUMBMK)

Názory čitateľov
11. 9. 2021   Marek
Bol som u nich asi 7 rokov. Za ten cas slo vsetko len dole vodou:
- poplatky za ucet sice nemaju ale maju poplatok za vedenie karty...
- ak si raz aktivujete nejake poistenie ku karte uz sa ho nezbavite - dalsie poplatky
- mobilna appka katastrofa, neda sa nikde poriadne reklamovat. Dlhu dobu im zakryvalo vrchnu cast appky taka lista co mala byt len na niektorych mobiloch so zaoblenym displejom. Dalej nejde nacitat QR kod na platbu, potom tam pridali taku vec ze staci vybrat fotku a z toho to ten QR kod precita, tak som to odfotil normalne a skusil tu fotku tam dat, samozrejme nic sa nestalo.
- vybavovanie ziadosti jedna velka katastrofa + neda sa stornovat. Do mailu sice pride ze za 14 dni sa stornuje sama automaticky ale nic sa samozrejme nestane a novu vam to nedovoli vytvorit kym je ta prva aktivna...
- chcel som si zmenit postovu adresu ale vybaflo na mna niekolko dalsich policok ze su povinne, sranda ze doteraz neboli, odmietam im davat viacej dat, aj tak mam podozrenie ze mbank predava tieto data tretim stranam
- chat v IB uplne nepouzitelny, je to skor taka cierna diera - napisete tam ale nikto vam neodpise, len vas to automaticky odhlasi
- zrusil som ucet na pobocke, samozrejme mala tam byt 1 mesiac vypovedna lehota ale karty zmizli hned...
- posialaju "podpisane" emaily ktore sa ale nedaju overit
- cashback a podobne vyhody mali fajn ale bol to len taky "med", aby nalakali ludi a potom len ho len znizovali a zavadzali nove a nove poplatky
Celkovo je to masaker, nohy na plecia
21. 7. 2021   Lara
Tiež mám taku naladu negatívnu skúsenosť s bankou mbank. Nakoľko som si kúpila nový telefón, bolo viac než nemožné sa spárovať s aplikáciou. Po každom hovore na mLinku mi každý povedal inú verziu toho, prečo to nie je možné. Vrchol bol, keď operátorka z ČR, jedna pani, ktorá je arogantná až to bolí, bez toho aby vedela poradiť k veci, začne hovoriť "reklamu" aké majú pôžičky a neviem čo. Operátori sú veľmi arogantní, nevedia pomôcť takmer s ničím. Chat v internet-bankingu nebola tiež výhra, operátor ma tam nasmeroval, že tam mi poradil a pán v chate ma vedel jedine presmerovať späť na mLinku. V konečnom dôsledku mi to dokázala vyriešiť až pani na pobočke, ktorá podala reklamáciu a behom pár dní mi prišla odpoveď od špecialistu, ktorého pokyny mi pomohli s týmto problémom. mLinka a ich takzvaný "robot" jedno veľké mínus.
11. 6. 2021   Jajka
Keď tu dobre čítam....tak je veľká nespokojnosť s touto bankou.
Tak teraz pridám aj Ja....som klientkou tejto banky cca 5 rokov a moja skúsenosť je strašná.
Zavádzanie zákazníka je ich prioritou a poplatky skryt a perfektne premyslené. Neodporúčam v žiadnom prípade túto banku.....aj Ja odídem.
Nájdite si banku kde s Vami jednaju férovo na rovinu
15. 10. 2020   pravda
Som klientom 10 rokov , mal som doteraz len najlepšie skúsenosti niekoľko mojich známych si na moje odporúčanie u nich otvorilo účet .
Avšak asi tam zobrali z úradu práce nejaké pochybné existencie inak si neviem vysvetliť čo sa tam deje .
Úplne neseriózne jednanie zavádzanie zákazníka z ktorého si robia doslova dobrý deň
.
Keby som písal recenziu pred mesiacom každému banku odporúčam , po mojej poslednej skúsenosti som ostal šokovaný a dôrazne každého vystríham pre touto neserióznou inštitúciou resp. personálnym obsadením a ich "službami".
Managment ako aj kontrolu kvality tam asi majú pre srandu králikov .
Banka kde si z platnej zmluvy robia trhací kalendár patrí do afriky .
19. 6. 2020   pravdus
Najhorsia banka na svete!
22. 4. 2020   Anonym27
Z mojej strany tiež veľká nespokojnosť. Pani z Call centra nevedela odpovedať na bežné otázky k účtu,všetko si overovala a nakoniec po 2 týždňoch neustáleho vyvolávania som dostala maolom úplne inú odpoveď ako z Call centra. Katastrofálne služby. Mbank nikdy viac.
13. 12. 2019   anonym
VELMI zla skusenost s mBank
na pobocke nic nevybavite, vlastne ide skor o "pobocky" alebo ich imitacie, mozno ich drzia len aby sa mohli prezentovat predajnou "sietou", vlastne ani to nie - na to by najskor museli mat co ponuknut...
arogantny pristup pracovnikov, ci skor "telefonistov"
neskutocny internet banking, o celkovom systeme ich fungovania ani nehovoriac
ale to su drobnosti proti tomu ako otrasne sa banka chova k svojim klientom, asi ich ma dostatok...
zrusenie uctu tam pokladam za svoje najlepsie rozhodnutie za velmi dlhy cas
mBank NIKDY VIAC!!!
6. 8. 2019   Abrakadabra
Rozhodol som na napísať recenziu, hoci to nerobím bežne, z dôvodu veľkej nespokojnosti nie s prístupom ľudí z mBank, ale s nastavením ich systému overovania ako takého. Na pobočkách nie sú schopný človeku obnoviť prihlasovacie údaje na internet banking, pretože na to nemajú oprávnenia (na čo tam potom tí ľudia sedia). Vrchol ale bol pri snahe aktivovať aplikáciu do smartphonu. Aplikácia si pýtala kód na ďalší kód, ktorý bolo potrebné zadať počas hovoru s automatom, ktorý 3/4 pokusov, keď mi zavolal, bol hluchý a potom sa vypol. Podotýkam, že som to celé mohol spraviť raz za 15 minút, takže som sa snažil aplikáciu aktivovať tak cca 2 hodiny.. Ak toto bude niekto z mBank čítať, posuňte túto informáciu ďalej a pokúste sa niečo s tými Vašimi postupmi spraviť. Ďakujem.
27. 11. 2018   anonym
Vcera som si upgradol novu appku lebo som chcel zmenit limity a spravit transakciu a Mbank mi svojvolne zablokoval platobnu kartu bez moznosti odblokovania. Vraj ide o moju bezpecnost!. A ta karta je moj jediny zdroj penazi kedze som odcestocvany na Bali. Nemam teraz ziadny pristup k penaizom. Zatial moja najhorsia skusenost s MBank. Neviem podla coho ale ich algorytmus asi vyhodnotil ze ked robim transakcie z roznych statov ako je Myanmar, Thajsko, a Bali, je to podozrive. Kartu si ale viem zablokovat aj sam! To ze to banka spravi ked sa jej nepaci moja vlastna transakcia je podla mojho nazoru extremne drze a neprofesionalne. Toto zablokovanie nemam ako zmenit pretoze som nedostal moznost odblokovat kartu ani pomocou sms alebo mailu, rovnako ako tato moznost nie je ani v internet bankingu. V maili ktory mi poslali o blokovani je cislo na zakaznicku podporu. Ale ja som na Bali a nemam ako zavolat na zakaznicku podporu lebo to stoji 9€/min cize za 10 min zaplatim 100€. Ina ako telefonicka konunikacia nie je mozna, a na maili mi odpoveda automat. Som v azii a nemam peniaze. V zivote by ma nenapadlo ze banka ma takuto pravomoc bloknut kartu ak si zmysli ze robite transakcie ktore “neschvaluje” tj. z roznych statov alebo do roznych statov. Ako poskytovatel financnych sluzieb tymto mbank v mojich ociach vyrazne klesa. Extremne zla skusenost.
1/4staršie