mBank - mKONTO (BUMBMK)

Názory čitateľov
15. 10. 2020   pravda
Som klientom 10 rokov , mal som doteraz len najlepšie skúsenosti niekoľko mojich známych si na moje odporúčanie u nich otvorilo účet .
Avšak asi tam zobrali z úradu práce nejaké pochybné existencie inak si neviem vysvetliť čo sa tam deje .
Úplne neseriózne jednanie zavádzanie zákazníka z ktorého si robia doslova dobrý deň
.
Keby som písal recenziu pred mesiacom každému banku odporúčam , po mojej poslednej skúsenosti som ostal šokovaný a dôrazne každého vystríham pre touto neserióznou inštitúciou resp. personálnym obsadením a ich "službami".
Managment ako aj kontrolu kvality tam asi majú pre srandu králikov .
Banka kde si z platnej zmluvy robia trhací kalendár patrí do afriky .
19. 6. 2020   pravdus
Najhorsia banka na svete!
22. 4. 2020   Anonym27
Z mojej strany tiež veľká nespokojnosť. Pani z Call centra nevedela odpovedať na bežné otázky k účtu,všetko si overovala a nakoniec po 2 týždňoch neustáleho vyvolávania som dostala maolom úplne inú odpoveď ako z Call centra. Katastrofálne služby. Mbank nikdy viac.
13. 12. 2019   anonym
VELMI zla skusenost s mBank
na pobocke nic nevybavite, vlastne ide skor o "pobocky" alebo ich imitacie, mozno ich drzia len aby sa mohli prezentovat predajnou "sietou", vlastne ani to nie - na to by najskor museli mat co ponuknut...
arogantny pristup pracovnikov, ci skor "telefonistov"
neskutocny internet banking, o celkovom systeme ich fungovania ani nehovoriac
ale to su drobnosti proti tomu ako otrasne sa banka chova k svojim klientom, asi ich ma dostatok...
zrusenie uctu tam pokladam za svoje najlepsie rozhodnutie za velmi dlhy cas
mBank NIKDY VIAC!!!
6. 8. 2019   Abrakadabra
Rozhodol som na napísať recenziu, hoci to nerobím bežne, z dôvodu veľkej nespokojnosti nie s prístupom ľudí z mBank, ale s nastavením ich systému overovania ako takého. Na pobočkách nie sú schopný človeku obnoviť prihlasovacie údaje na internet banking, pretože na to nemajú oprávnenia (na čo tam potom tí ľudia sedia). Vrchol ale bol pri snahe aktivovať aplikáciu do smartphonu. Aplikácia si pýtala kód na ďalší kód, ktorý bolo potrebné zadať počas hovoru s automatom, ktorý 3/4 pokusov, keď mi zavolal, bol hluchý a potom sa vypol. Podotýkam, že som to celé mohol spraviť raz za 15 minút, takže som sa snažil aplikáciu aktivovať tak cca 2 hodiny.. Ak toto bude niekto z mBank čítať, posuňte túto informáciu ďalej a pokúste sa niečo s tými Vašimi postupmi spraviť. Ďakujem.
27. 11. 2018   anonym
Vcera som si upgradol novu appku lebo som chcel zmenit limity a spravit transakciu a Mbank mi svojvolne zablokoval platobnu kartu bez moznosti odblokovania. Vraj ide o moju bezpecnost!. A ta karta je moj jediny zdroj penazi kedze som odcestocvany na Bali. Nemam teraz ziadny pristup k penaizom. Zatial moja najhorsia skusenost s MBank. Neviem podla coho ale ich algorytmus asi vyhodnotil ze ked robim transakcie z roznych statov ako je Myanmar, Thajsko, a Bali, je to podozrive. Kartu si ale viem zablokovat aj sam! To ze to banka spravi ked sa jej nepaci moja vlastna transakcia je podla mojho nazoru extremne drze a neprofesionalne. Toto zablokovanie nemam ako zmenit pretoze som nedostal moznost odblokovat kartu ani pomocou sms alebo mailu, rovnako ako tato moznost nie je ani v internet bankingu. V maili ktory mi poslali o blokovani je cislo na zakaznicku podporu. Ale ja som na Bali a nemam ako zavolat na zakaznicku podporu lebo to stoji 9€/min cize za 10 min zaplatim 100€. Ina ako telefonicka konunikacia nie je mozna, a na maili mi odpoveda automat. Som v azii a nemam peniaze. V zivote by ma nenapadlo ze banka ma takuto pravomoc bloknut kartu ak si zmysli ze robite transakcie ktore “neschvaluje” tj. z roznych statov alebo do roznych statov. Ako poskytovatel financnych sluzieb tymto mbank v mojich ociach vyrazne klesa. Extremne zla skusenost.
18. 3. 2018   anonym
Otrasne sluzby, absolutna ignoracia zakaznika, bezdovodne mi zablokovali kartu ked som bol na dovolenke. Na zakaznickej linke ani po pol hodine cakania nikto nezdvyhol. Ucet za hovor 90 EUR. Na emailove ziadosti som dostal stale len tu istu odpoved... nic s tym neveme spravit. Po roku je karta este stale zablokovana a nikoho to nezaujima. mBank nikdy viac!!!
7. 3. 2018   R.
Otrasná banka, po 3 týždňoch okamžite zrušený účet, nikdy viac. Nič nešlo, nič sa nedalo, informácie na pobočke podávali nepresné a chybné. Nefunkčný systém, hrozná banka, neštandardné chovanie. Nikdy viac!!!!
19. 11. 2017   Jozef
Najhoršia banka je mBank zmizli mi z účtu peniaze niekto platil mojou kartou vo Švajčiarsku a ja mam kartu pri sebe hneď som ju zablokoval a dal to na reklamáciu samozrejme že za novu kartu som platil 5e a mi povedali že do 3 mesiacoch sa to vyrieši už prešli 6 mesiace a do teraz ich nemám písal som im ani mi neodpísali a keď som im volal tak mi povedali ze sa to rieši nič viac. Ja už mam inú banku a s nimi končím a neodporúčam ju nikomu lebo viem ze už tie peniaze nikdy neuvidím. mBank ma slabé zabezpečenie a kto ju ma nech čim skôr zruší a kto nie nech si tam ani neotvára účet. Račej budem platiť za vedenie účtu v našich bankách a mam garanciu moja nova mi dava 100 000e ak sa mi stane niečo podobne v tej čo mam teraz do 30 dni mam naspäť peniaze. mBank nemá žiadnu garanciu takže si tam neotvárajte účet!!!
1/3staršie