Názory čitateľov


Názory k článku:
Príjmy finančných poradcov: Sú lepšie provízie, alebo má služby zaplatiť klient?

16. 3. 2016   Lolo
Ja osobne si myslim, ze pri dnesnej gramotnosti ajfounovej generacie, ktora ma vazny problem si utriet zadok, naprik VS vzdelaniu, financny poradcovia, su prirodzenym javom, ktory zaplatia ty, co si myslia, ze na podobne somariny maju.
Financny poradcovia boli za cias BMG Investu, alebo AGW, ale vtedy ludom radili, ako investovat v kampelickach.
Dnes ludi deru za ine hovadiny, takze je to len o vyvoji.
16. 3. 2016   anonym
Nikdy viac finančného poradcu! Človek poctivo pracuje, šetrí pre deti,vloží do banky aj tak vás oklamú o svoje úspory!Príklad z vub v nr, kde pri predčasnom rušení flexipoistky v generali podáva pracovníčka zavádzajúce, klamlivé informácie, používa nekalé praktiky, vidinou provízie a z mojich 4000€ vložených v hotovosti mi bolo vyplatené 1050€. To všetko pod ochrannou rukou vedenia banky. Ak by som dostal korektné info, určite nenechám banke takmer 3000€, hoci mi slovne bolo povedané, že mi bude vyplatená oveľa vyššia čiastka. Veselo - veselá-čimo užite si ich. VUB a Generali nikdy viac! Neodporúčam smradov,horší ako cigánska úžera! Ľudská zgerba!Neodporúčam
16. 3. 2016   ja
treba si dôkladne preštudovať podmienky a potom podpisovať!!
16. 3. 2016   Katka
Osobne vnímam finančných poradcov ako podvodníkov, ktorí hája záujmy toho, v prospech koho pracujú. Ich úlohou je zatajiť klientovi nevýhodné podmienky zmluvy a nalákať ho tak na zdanlivo výhodnú zmluvu.
A prečo by mal klient platiť za to, že dňom uzatvorenia zmluvy bude niekto na ňom profitovať.
16. 3. 2016   ivan
každý dostáva za prácu odmenu a všetky podmienky su vzmluve,výhodné a nevýhodné pre vás-treba čítať a ešte raz čítať!
17. 3. 2016   Lucia
Je dôležité si uvedomiť, že finančný sprostredkovateľ nie je pre každého a zodpovedať si otázku: prečo si zamestnanec zaslúži mzdu? Finančný sprostredkovatelia nie sú zamestnancami bánk a finančných inštitúcií. Sú podriadený klientom, pre to nie je adekvátne porovnávať zamestnanca banky s finančným sprostredkovateľom /poradcom/. Ďalšou možnosťou je pred jednaním so sprostredkovateľom sa ho na rovinu opýtať, že kto je jeho nadriadený. Pokiaľ je to banka či poisťovňa, tak máte dočinenia s predajcom orientovaným propredajne, pokiaľ Vám vymenuje x spolupracujúcich spoločností a pri vytváraní finančného plánu Vám ponúkne viac možností riešenia, tak je to sprostredkovateľ orientovaný proklientsky.
Keď klient príde do svojej banky riešiť situáciu a nepozrie sa po iných možnostiach, tak nemôže čakať zázraky.
Na záver: Ak kohokoľvek zavádzali, tak sa môže obrátiť na príslušnú inštitúciu a podať sťažnosť - len to si vyžaduje námahu.
1/1