Názory čitateľov
Z financovania obchvatu D4 bude najdlhší až 30-ročný slovenský tunel
28. 1. 2015 hujer
nechcel nam figel zachraniť rašeleniska a dodrbal eurofondy ?
ale nitra zvolenbol otvarať i ked to boli PPP projekty. uz to teraz nevadi nikomu.
tento tajtrlik, uz ma vsetko vypocitane, len nema peniaze, tak tara. main got. !!!!!!!!
ale nitra zvolenbol otvarať i ked to boli PPP projekty. uz to teraz nevadi nikomu.
tento tajtrlik, uz ma vsetko vypocitane, len nema peniaze, tak tara. main got. !!!!!!!!
21. 1. 2015 anonym
bud si stat pozicia na financnych trhoch za lacnejsie, ale to by si pokazili statistiky zadlzenosti, alebo sa stat zazmluvni - t.j. pozicia si od sukromnikov za ovela vyssie uroky, pretoze to nejde do ukazovatelov zadlzenosti..
Takze aby sme mali na oko nizsi dlh, budeme platit o par miliard viac :) tak to je fakt chore.., tu vidno ci niekomu zalezi na state alebo na preferenciach
Takze aby sme mali na oko nizsi dlh, budeme platit o par miliard viac :) tak to je fakt chore.., tu vidno ci niekomu zalezi na state alebo na preferenciach
21. 1. 2015 Ivan
30 ročný tunel? To znamená, že tunelovať budú až 30 rokov?
21. 1. 2015 Lubo
ase opoziční polointeligenti potrebujú navodiť atmosféru socianeho sporu lebo sa zvolebnieva apotrebujú získať hlas ako tento odborník na všetko. len či si tú svoju kandidatúru na prezidenta vyriešil. Keď už nemôže byž prezident tak aspo%n tliacha nezmysly a opôť provokuje.
DEBIL.
DEBIL.
21. 1. 2015 Lubo
Čo ten vymývač mozgov zase trepe?????? Však ten Junckerov fond ešte nie je ani schválený. A navyše projekty z tohot fondu budú platiť iba na cezhraničné projekty.!!!!
Tak naevymývaj mozgy chmulo jeden
Tak naevymývaj mozgy chmulo jeden
21. 1. 2015 Posudzovateľ
Ak môžu byť takéto projekty, tak tí, ktorí auto nemajú by to mohli mať kompenzované odpustením daní za bývanie.
21. 1. 2015 p.
kapitalisti rentu miluju..
21. 1. 2015 anonym
...o tenhle koláč se politici poperou jako koně...dojde i na střílení...
21. 1. 2015 peter
A čo tak nejakú diskusiu o potrebe, naliehavosti a nevyhnutnosti obchvatu pre státisíce áut a hlavne pre ľudí....
21. 1. 2015 Lyzicka
o potrebe, naliehavosti a nevyhnutnosti maju pochyby iba sedliaci co nikdy nevytiahli svoje zahnojene paty z rodneho okresu
21. 1. 2015 sopkter
4,3 mld € zodpovedá takmer 80násobku ročných dotácií pre Bratislavskú MHD.
Tým samozrejme nechcem povedať, že Bratislava obchvat nepotrebuje. Práve naopak, kvôli tragickému stavu verejnej dopravy je obchvat potrebný a nevyhnutný.
Iná otázka je, či naozaj treba postupovať takto a dostať ešte viac ľudí do áut.
Tým samozrejme nechcem povedať, že Bratislava obchvat nepotrebuje. Práve naopak, kvôli tragickému stavu verejnej dopravy je obchvat potrebný a nevyhnutný.
Iná otázka je, či naozaj treba postupovať takto a dostať ešte viac ľudí do áut.
1/2 | staršie |