NASES rozširuje prevádzkový čas ústredného kontaktného centra

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) rozširuje od 11. januára hodiny ústredného kontaktného centra. Pracovníci centra zodpovedia otázky týkajúce sa elektronických schránok alebo služieb portálu Slovensko.sk každú stredu až do 22.00 hodiny.
Téma elektronických schránok je podľa hovorkyne NASES Martiny Slušnej pre mnohých štatutárov, živnostníkov aj občanov stále pomerne nová. Ak im pri elektronickej komunikácii vznikne problém, alebo sa potrebujú poradiť, pri pracovnom vyťažení ho často majú možnosť riešiť až po príchode z práce domov.
„Rozhodli sme sa skúšobne rozšíriť hodiny ústredného kontaktného centra, a to každú stredu až do 22.00 hodiny. Pre časovo zaneprázdnených občanov, prípadne podnikateľov tak vytvoríme možnosť poradiť sa aj vo večerných hodinách,“ povedal generálny riaditeľ NASES Norbert Molnár.
Volajúci budú mať prvýkrát možnosť využiť predĺžené hodiny ústredného kontaktného centra v stredu 11. januára a následne každú ďalšiu stredu počas mesiaca január. V ostatné pracovné dni budú operátori k dispozícii v štandardnom čase od 08.00 do 18.00 hodiny.
„Ak bude o službu zo strany verejnosti záujem, NASES rozšíri prevádzkový čas do 22.00 hodiny podľa potreby,“ doplnil Molnár.
Ústredné kontaktné centrum možno kontaktovať telefonicky na čísle +421 2 35 803 083 alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke www.slovensko.sk v sekcii „Pomoc“ alebo „Kontakt“. Hovory sa spoplatňujú podľa cenníkov služieb operátorov poskytujúcich telekomunikačné služby ako hovory na bežnú pevnú linku.

Súvisiace články

Aktuálne správy