Nová šéfka obchodníka s cennými papiermi: Chcem umožniť každému vlastniť akcie renomovaných spoločností, akými sú Facebook či Apple

Ambicióznym cieľom novej riaditeľky spoločnosti RM-S Market, o.c.p., je naučiť slovenských investorov zhodnocovať finančné prostriedky aj inými formami finančných nástrojov, než aké poznajú teraz.

Za novú generálnu riaditeľku a zároveň členku predstavenstva spoločnosti RM–S Market, o. c. p., a. s., ktorá poskytuje kvalitné investičné služby kapitálového trhu pre všetky typy klientov, bola vymenovaná Lucia Kuruczová, ktorá pôsobí v bankovom sektore už viac ako 10 rokov. Vymenovanie novej generálnej riaditeľky potvrdila aj Národná banka Slovenska (NBS). Jej ambicióznym cieľom vo vedení spoločnosti je zmeniť vnímanie Slovákov o tom, že obchodovať na kapitálovom trhu alebo nakupovať akcie významných spoločností je možné iba vo veľkom a chce tak umožniť každému vlastniť akcie renomovaných spoločností, akými sú napr. Facebook či Apple.

„Mojim cieľom v spoločnosti RM–S Market je povýšiť súčasné povedomie o spoločnosti z čias kupónovej privatizácie a vytvoriť silnú značku v oblasti investovania na finančnom a kapitálovom trhu. Chcem stavať na dlhoročnej tradícii, ktorú RMSM na Slovensku má, avšak zároveň chcem, aby flexibilne reagovala na požiadavky novej produktívnej generácie, ktorá počuje na technológie a nové formy zhodnocovania finančných prostriedkov. A keďže chceme byť modernou a  inovatívnou firmou, budeme čoskoro meniť názov a tiež sídlo spoločnosti,“ vysvetľuje generálna riaditeľka spoločnosti RM–S Market, o. c. p., a. s., Lucia Kuruczová.

Za najväčšiu výzvu v pozícii riaditeľky RM–S Marketu považuje Kuruczová transformáciu nenápadnej spoločnosti na silnú investičnú firmu, ktorá bude udávať trendy na finančnom a kapitálovom trhu. V súčasnosti spoločnosť RM–S Market, o. c. p., a. s., sprostredkováva obchod s cennými papiermi na kapitálovom trhu SR prostredníctvom Burzy cenných papierov v Bratislave ako jej riadny člen a na trhu OTC mimo Burzy cenných papierov v Bratislave, a. s. Zároveň spoločnosť prevádzkuje portál FINPORT, prostredníctvom ktorého zabezpečuje on-line obchodovanie na viac ako 100 trhoch v Amerike, Európe, Ázii a Austrálii. Spoločnosť plánuje už koncom tohto roka uvedenie nového portfólia investičných produktov zameraných na malých investorov, spojeného s edukačnou kampaňou pre širokú verejnosť.

 

 

Súvisiace články

Aktuálne správy