Procter & Gamble chce využiť digitalizáciu pre bežné predmety, napríklad plienky

Je potrebné dieťaťu vymeniť plienku? Podľa spoločnosti Procter & Gamble by sa rodičia v budúcnosti nemuseli spoliehať len na svoj nos.

Je potrebné dieťaťu vymeniť plienku? Podľa spoločnosti Procter & Gamble by sa rodičia v budúcnosti nemuseli spoliehať len na svoj nos. V rámci digitalizácie predmetov dennej potreby výrobca zvažuje sieťové prepojenie plienok s mobilným telefónom. „Nevylučujem, že pampersky pomocou senzoru ohlásia rodičom, že plienka je plná,“ povedala šéfka výskumného oddelenie Kathy Fishová. S odvolaním sa na Welt am Sonntag o tom informovala agentúra DPA.
Fishová je presvedčená, že digitalizácia prinesie množstvo nových možností. Spoločnosť preto mieni do vývoja a digitalizácie spotrebného tovaru zapojiť inovatívne mladé firmy, tzv. start-upy. „Nebojíme sa siahnuť po externej pomoci. Procter & Gamble je obrovský koncern a v súvislosti s bezpečnosťou niekedy ťažkopádny. V tomto sme rovnakí ako ostatné veľké spoločnosti,“ povedala Fishová.
Preto sa start-upy priam ponúkajú pri vývoji nových podnikateľských modelov. Zároveň koncern najal odborníkov, ktorí vedia zaobchádzať s dátami a vyvíjať algoritmy pre plnenie očakávaní a želaní spotrebiteľov.

Súvisiace články

Aktuálne správy