Výpadok služieb v národnom roamingu bol odstránený

V čase od 12.48 do 14.20 h sme zaznamenali výpadok služieb na strane nášho zmluvného partnera poskytujúceho službu 2G národného roamingu.
V uvedenom čase neboli dostupné hlasové ani dátové služby v národnom roamingu a výpadok sa týkal ako odchádzajúcich, tak i prichádzajúcich hovorov. Partnera sme požiadali o nápravu a aktívne sme s ním o vzniknutej situácii až do vyriešenia problému komunikovali. Veríme, že príčiny výpadku sa podarilo natrvalo odstrániť.
Hlasové a dátové služby v našej vlastnej sieti boli aj v uvedenom čase plne funkčné a naši zákazníci, ktorí sa nachádzali v našom vlastnom pokrytí, tak nemuseli výpadok vôbec zaregistrovať.

Spoločnosť SWAN, a.s., získala v tendri licenciu na 2 x 15 MHz v pásme 1800 MHz. V súčasnosti prevádzkuje a naďalej buduje plnohodnotnú mobilnú 4G sieť a profesionálne zázemie pre ponuku služieb 4G. Celkovo plánuje SWAN do projektu mobilného operátora investovať až 100 miliónov eur. Výstavbou a prevádzkou mobilnej 4G siete sa SWAN, a.s., stal telekomunikačným operátorom s veľmi širokým spektrom služieb. Mobilné služby začal operátor ponúkať v roku 2014. Značku 4ka predstavil 4. októbra 2015. Ku dnešnému dňu poskytuje mobilné služby pre viac ako 100-tisíc zákazníkov.
Kontakt: Tomáš Stupavský Špecialista pre vzťahy s médiami, SWAN, a.s. +421 950 040 071, tomas.stupavsky@danubiatel.sk www.swan.sk www.4ka.sk

Súvisiace články

Aktuálne správy