O pomoc požiadalo vlani informačno-poradenské centrum takmer 430.000 ľudí

Informačno-poradenské centrum Sociálnej poisťovne (SP) v minulom roku vybavilo celkovo 429.818 požiadaviek zo strany verejnosti. Z toho bolo vybavených 338.739 telefonických požiadaviek, 39.696 elektronických a 51.383 stránok v osobnom kontakte.
Od roku 2011, kedy poisťovňa zaviedla elektronický kontakt, stúpa záujem o tento druh kontaktu. Najväčší záujem je však aj naďalej o telefonický kontakt.
Sociálna poisťovňa odporúča elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk.
Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý deň ako prídu. Telefonické linky sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h. 
TASR informovala Sociálna poisťovňa.

Súvisiace články

Aktuálne správy