Tržby H&M v decembri vzrástli viac, ako očakávali trhy

Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) dosiahol vlani v decembri počas kľúčovej vianočnej sezóny výrazný nárast tržieb, ktorý prekonal aj odhady analytikov.

Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) dosiahol vlani v decembri počas kľúčovej vianočnej sezóny výrazný nárast tržieb, ktorý prekonal aj odhady analytikov. Informovali o tom agentúry Reuters a RTTNews.
Podľa dnešného vyhlásenia tržby druhej najväčšej odevnej siete na svete vrátane dane z pridanej hodnoty v lokálnych menách v decembri 2014 medziročne vzrástli o 15 %, zatiaľ čo analytici predpovedali, že sa zvýšia o 13 %. Presné čísla zverejní H&M 28. januára.
Reťazec, ktorý pôsobí v 55 krajinách vrátane Slovenska, zároveň oznámil, že 31. decembra 2014 mal na celom svete otvorených 3537 predajní. Na porovnanie: v posledný deň predchádzajúceho roka mal otvorených 3176 obchodov.
H&M bol založený v roku 1947 a je kótovaný na burze v Štokholme. Okrem rovnomennej značky H&M vlastní aj značky COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, & Other Stories a vo vybraných predajniach ponúka i bytový textil a ďalšie doplnky pod značkou H&M Home.

Súvisiace články

Aktuálne správy