Ako dlho žili médiá vystúpením exministra J. Mihála v relácií O 5 minút 12?

, PR článok

Exministrove prerieknutie bolo zaujímavé približne rovnako ako samotná téma diskusie, ale hitom internetu, akoby sa spočiatku mohlo zdať, sa nestalo.

Spoločnosť Slovakia-Online s.r.o. sa rozhodla nadviazať na projekt Mediahit.sk, ktorý monitoroval mediálne príspevky a hodnotil obsah slovenských médií cez optiku kvantitatívnych analýz. V tradícií bude pokračovať prostredníctvom portálu zoznam.sk, ktorý bude uverejňovať najzaujímavejšie fakty týkajúce sa slovenských médií za uplynulé obdobie dvoch týždňov.

Tohto týždňová analýza sleduje reakciu slovenských médií na vystúpenie exministra J. Mihála v relácii O 5 minút 12  stanice RTVS.  V nedeľu 28.9.2014 boli hosťami v štúdiu relácie O 5 minút 12 minister práce, sociálnych vecí a rodiny SR Ján Richter a jeho predchodca vo funkcii Jozef Mihál. Hlavnou témou diskusie bola nezamestnanosť na Slovensku. Relácia sa stala o trošku zaujímavejšou v momente, keď sa exminister Mihál preriekol.

Počas nasledujúcich dní bolo v tlači, webových zdrojoch a v televíznom a rozhlasovom vysielaní zaznamenaných celkovo 15 príspevkov, ktoré hovorili o vystúpení ministra Richtera a exministra Mihála v danej relácií.  Príspevky sa tak objavovali počas troch dní a síce v nedeľu (po skončení relácie), v pondelok a vo štvrtok. V nasledujúcich dňoch ďalšie príspevky zaznamenané neboli.

Ako vyplýva z nasledujúceho grafu, najviac sa tejto diskusii venoval portál pluska.sk, denník Plus jeden deň, a portály aktuality a topky.sk. Jednotlivé príspevky sa odlišovali tým, či informovali o argumentoch a vyhláseniach ministra Richtera a exministra Mihála počas diskusie, alebo či informovali o tom, že sa exministrovi Mihálovi „podaril slovný prešľap“ a zabrbtal sa. Ako vidieť v grafe,  brbtu exministra sa venovalo 7 príspevkov zo 6 rôznych zdrojov, diskusii ako takej sa venovalo 8 príspevkov zo 7 rôznych zdrojov.  

Na základe týchto informácií môžeme povedať, že exministrove prerieknutie bolo zaujímavé približne rovnako ako samotná téma diskusie, informácie v jednotlivých médiách kulminovali relatívne krátko (tri dni) a samotné vystúpenie exministra Mihála a jeho prerieknutie sa, sa nestalo hitom internetu, akoby sa spočiatku mohlo zdať.  Aké informácie prinesú médiá počas nasledujúcich dní, uvidíme nabudúce.

Spoločnosť Slovakia-online už viac ako 18 rokov prináša na slovenskom trhu informácie inteligentne, svojim klientom ponúka rýchly prístup k informáciám 24 hodín denne, tisíce správ k dispozícii v jednej minúte. Slovakia-online pripravuje monitoring médií z viac ako 300 zdrojov, rovnako ako analýzy novinárov, hodnotenia článkov, či vyjadrenia predstaviteľov.

 

 

Súvisiace články

Aktuálne správy